0.5

195 20 12
                                    

GFriend - Memoria

Jennie, Yoongi'nin ondan özür dilemesine karşı nasıl tepki verse bilememişti ancak o sırada zaten herkes güvenini çiğnemişti; onu tanımayan bir çocuğun yaptığı hayatı mı affetmeyecekti?

"Seni affediyorum, Min Yoongi. Umarım bir daha hiçkimse hakkında bilip bilmeden söylemde bulunmazsın; kırıcı oluyor çünkü." dedim.

O an Yoongi'nin bana sarıldığını hissettim; bir de "Teşekkür ederim." demişti. Ne yaptığını farkedince hızlıca uzaklaştı ancak bu ortamda bir gerhinliğe sebep olmuştu. Arkadaşça yaklaşmaya karar verip umursamadım; o da utanmıştı, üstüne gitmem saçma olurdu. "Sonra görüşürüz Yoongi." deyip gülümsedim ve biraz sonra derse gireceğimiz sınıfa ilerledim.

Bu Yoongi biraz ilginç bir çocuktu ama iyi yönden. Onunla arkadaş olmayı düşündüm ama bilmiyorum. Özür dilese de yine de sabah dedikleri hoş değildi.

Sınıfa dönecektim ki Jisoo arkamdan seslendi; sınıfa bir türlü gidemeyeceğim anlaşılan. Ona bakmakta pek acele etmedim ve yavaşça ona döndüm; "Efendim Jisoo?" dedim. Koştu ve bana sarıldı. Ben de ona sarılmak isterdim ama kendimi durdurdum. Henüz herhangi bir açıklama yapmamıştı ve onu affedip etmemek konusunda kararsızdım.

"Jennie." diye başladı söze; "Bak; ben gerçekten çok özür dilerim. Kendimi açıklayamam belki ama sadece özür dilerim. Onu gerçekten çok sevdim ve onun için seni üzmem çok yanlış ama. İkinizin de yanında olmak istiyorum lütfen Jennie. Seni çok seviyorum Jennie. Her zaman yanımdaydın benim bi'tanecik arkadaşım; lütfen daha fazla küs kalmayalım." dedi.

Ben onu affetmeye hazırdım zaten. Doğru bir şey mi yapıyorum, kendime haksızlık mı ediyordum; o an bilemiyordum ama tek bildiğim Jisoo'dan ayrı olmaya daha fazla dayanamayacağımdı ve ona kocaman sarıldım.

***
Siz Jennie'nin yerinde olsanız Jisoo'yu affeder miydiniz?

***Siz Jennie'nin yerinde olsanız Jisoo'yu affeder miydiniz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne kadar mutlu olduğumu gerçekten anlatamam😭😭💞💞💞

Solo #YoonnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin