0.7

201 16 8
                                    

Yoongi'nin beni sinemaya davet etmesinden yana iki gün geçmişti ve bugün sonunda gidecektik. Yeni bir arkadaş edinmek benim için iyi olacaktı yani umarım.

Hazırlanmaya koyuldum; onu sinemanın orada fazla bekletmek istemiyordum. Kafamı üzüntüm harici şeylere yormak benim için iyiydi. Sonuçta sevdiğim adam tarafından bir kenara atılalı kaç hafta geçmişti? 2 hafta? 3 hafta?

Hazırlandıktan sonra hemencecik yola koyuldum. Jisoo çaldırıp duruyordu ama umarım önemli bir şey yoktur. Şu an acilen alışveriş merkezine gitmem gerekiyordu.

Ve sonunda geldim, sinemanın yan kısmında Yoongi beni bekliyordu. Her ne kadar istemesem de yine de onu bekletmiştim.

Yanına ilerledim ve sonra aramızda şöyle bir konuşma geçti;

Jennie: Üzgünüm; biraz geç kaldım. Umarım seni çok bekletmemişimdir.

Yoongi: Aslında beklettin.

Jennie: Ne?

Yoongi: Şaka yapıyorum; daha geleli 5 dakika falan olmuştu. Hadi gel biletleri alalım.

Ve beraber biletleri alacağımız kısıma ilerledik; bir komedi filmine bilet almıştık. -Umarım komik bir komedi filmidir; saçma espriler olmadan yani.-

Filmin saati çok yakındı ve hemen salona girdik. Film başladı ve gerçekten komik bir filmdi. Gülmekten kendimi kaybettim sandım ve çevredekilen tepkisi... Ben gerçekten rezil bir insanım.

Yoongi de benim rezilliğime gülüyordu ve bir anlığına nedense gülüşüne takıldım kaldım ama çabuk geçti. Kesin uykum geldi de o yüzden daldım.

Film çıkışı ne yapsak ne yapsak diye düşünürken yemek yemeye karar verdik; evet, baya yaratıcı bir seçim oldu. Yemek olarak tatlı bir şeyler sipariş etmiştik.

Ve sonunda eve giderken anladım ki; o gerçekten arkadaş olunası bir insandı...

Eve vardığımda benden önce Jisoo gelmişti eve. Ve o an sabahtan beri beni aramasının arkasında cidden önemli bir sebep olduğunu düşündüm çünkü ağlıyordu; biricik arkadaşım ağlatılmıştı...

Koşup ona sarıldım ve bana şunu söyledi;

"Seokjin... O benden ayrıldı."

***

Aşık olduğu çocuk için arkadaşını teselli etmek... Ah Jennie'm...

Bu hikayeyi çok dram yapıyorum  durmam lazım kancksjdjd

Ve hikayeye devam etmem JenKai ilişkisine saygı duymadığım anlamına gelmez; ben bunu sonuçta  önceden yazıyordum ve finale kadar da sürdüreceğim.


Solo #YoonnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin