0.6

194 17 3
                                    

GFriend - Fall in Love

Jisoo'yu affettiğim için çok mutluydum. İçimde bir yer ona hâlâ çok kızıyordu ve canım yanıyordu ama ondan asla vazgeçemezdim. O benim çok özel'imdi.

Ertesi sabah yine Yoongi'nin yanına gitmeye karar verdim. Şu sıralar yeni arkadaşlar edinmeye karar vermiştim; özellikle arkadaşlarımın bana her şeyi anlatmadan arkamdan iş çevireceğini görünce...

Yoongi'nin yanındaki sıraya oturdum ve "Günaydın Yoongi." dedim. Gülümseyerek; "Günaydın." dedi. Tahminen amacımın ne olduğunu ve neden her gün yanına geldiğimi anlamamıştı. Bir anda pat diye; "Biz arkadaş olalım mı ya?" dedim. "Olur." dedi sadece. Evet; sadece bunu dedi ve ben de sinirlenip kendi sırama geçtim.

Yoongi'den

Jennie'yi hâlâ çözememiştim. Çoğu zaman onu anlayamıyordum. Onunla arkadaş olmak... Bunu istiyordum; evet ama nasıl arkadaş olunacağını bilmiyordum.

Onu ilk gördüğümde sersemin teki onu hayal kırıklığına uğratmıştı ve üzgündü. O an sadece onunla konuşmak istediğimi farkettim ve yaptım da ama o umursamadan çekip gitti. Çok üzgün olduğu için belki de gitmekte haklıydı ama bilmiyorum; içimden bir ses nedense o an onun kalmasını istedi.

Telefonumu çıkarıp Jennie'ye mesaj attım; numarasını sımıf grubundan kaydetmiştim.

Yoongi:
Selam Jennie. Ben Yoongi; arkadaş olmak istiyordun, değil mi? Okulun çıkışında beraber film izlemeye gidelim mi?

Solo #YoonnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin