-CreepPasta Gerçek Mi?-

2.9K 77 115
                                    

Öncelikle bunu neden yazıyorum?
Sebebi çoğu kişinin CreepyPasta karakterlerinin gerçek olduğunu düşünmesi

Sevgili Cp severler! CreepyPasta internetteki korku hikayelerinden tutun da seri katillere ve Deepweb gibi internetin karanlık tarafının geneline verilen isimdir.

CreepyPasta karakterleri üzülerek söylüyorum ki gerçek değil. Ben de büyük bir CreepyPasta fanı olarak gerçek olmalarını istesem de değiller.

Bu kanıya nereden vardığıma gelirsek...
CreepyPasta'nın kurucusu olan MR. CreepyPasta, CreepyPasta'yı Cp ve Oc olarak ayırdı.

Oc insanların kendi karakterlerini (katil, hayalet, şeytan vb.) yarattıklarında verilen isim.

Cp ise Oc'lerin MR. CreepyPasta'ya gönderilerek eğer MR. CreepyPasta beğenirse gerçek bir Cp üyesi olabileceği anlamına gelir.

Yani aslında CreepyPasta bizim gibi insanların internet üzerinde kendi karakterlerini tasarlayarak yine bize sunduğu bir platformdur.

'Ama onlar gerçek, internette resimleri var, ben gördüm, ABD'de görülmüş'

Bu sorular aklınızda illaki vardır.

Şimdi! CreepyPasta fandomu çöküşte olsa bile hala çok kişi tarafından beğeniliyor.

Bunlar da gerek cosplay olsun gerek fanfic'ler olsun yapılıyor. Ve çok sevildiği için internette özelikle YouTube'da gerçek gibi gösterilerek prim yapılmasını sağlıyorlar.

Slenderman'a gelirsek...
O tam bir cp olmadığı yani gerçek bir insan olduğu düşünüldüğünden emin olamayız.

Jeff ve Jane'in çok fazla görüldüğü iddaları var ama prim amaçlı.

Ben Drowned için ise bir internet sitesi var. Bu site de kurgu. Çünkü sitenin altında konuştuğumuz şeyin kendi kendine öğrenebildiği yazıyor. Yani bizim yazdıklarımızı hafızasına toplayan bir internet oyunu diyebiliriz.

Ama Jeff, Ben Drowned, Jane vb. Bunlar gerçek değil. Zaten yazarları da var! Yani bunlar yalnızca kurgu karakterler.

Bunlar benim düşüncelerim değil bunlar kanıtlı gerçekler hepsi yazarı ve hikayeleri hatta originleri olan karakterler.

Stay Creepy 🔪💋

Creepypasta Hakkında Yanlış BilinenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin