-Seri katiller-

1.8K 51 5
                                    


Seri katiller üçe ayrılır:

Görevli (mission) seri katiller
Görevli seri katiller suç işlemek için makul seviyede, belirli bir grup insana ihtiyaç duyarlar. Bu tipler psitotik değildirler. Gerçek hayatın içinde, gerçek bir yaşam sürerler. Diğer taraftan da dünyadan bazı insanları temizlemek için kendilerine görev çıkarırlar ki bu insanlar, fahişeler, Katolikler, siyah erkekler veya bunlar gibi herhangi bir grup olabilirler. Bu tip katiller hem düzenli nansosyal hem de düzensiz asosyal kişiler olma ihtimali kuvvetlidir.

Şehvet delisi (hedonistic) seri katiller
Şehvet delisi seri katillerin suçları işlem/süreç merkezli olarak tanımlanabilirler ki suçu tamamlamaları, suç işleme süreçleri daha kısa ve davranış merkezli olan görevli ya da hayalci katillerin tersine, genelde zaman almaktadır. Süreç merkezli cinayetler kişiyi baskı altına alma, işkence, parçalama, vücudun bir parçasını koparma veya değişik korkunç yöntemleri içerir.
Jery Brudos adındaki katil ilk kurbanının bacağını, diğer iki kurbanının ise göğüslerini koparıp almıştı. Ken Branchi ve Angelo Buano işkence yaparak öldürmek için genç kızları evine götürmüştü. Genelde kurbanlarının başına plastik poşet geçirip kendilerinden geçmelerinden sağladıktan sonra onları ayıltarak dini bir ayin yapıyormuş gibi zulümlerine devam ediyorlardı.
Arıca bu tip katiller zekidir ve eğer birde devamlı yer değiştiriyorlar ise yakalanmaları yıllar sürebilir.


Hükmedici (power/control) seri katiller
Seri katiller kurbanlarının üstünde elde ettikleri kontrol ve hükmetme hissinden cinsel tatmin duyarlar. İlk mülakatında bir seri katil,"bir insanın hayat ve ölümüne karar verebilme gücünden daha büyük ne olabilir ki" demiştir.
Genç bir bayanı öldüren seri katilin, cinayet işlemesinde saik, cinsel zevkten çok kurbanı kontrol etmek, üstünden güç uygulayarak kurbanın acizliğini hissettirmektir. O, başka bir insana ne isterse yaptırabileceğine olan inancından dolayı çeşitli tatminlere ulaşır.
Bu tip katiller psikolojik olarak gerçeklere bağlıdır. Hareketleri psikopatik veya düzensizlikten kaynaklanıyor olabilir. Bu tipler sosyal kurallara ve kendi değerlerden uzaktır. Bunları görmezden gelir.Gerçek bir psikopat gibi kendi kural ve prensiplerini yaşar.Öldürme tipleri işlem/süreç merkezlidir ve cinayetlerini öldürme eyleminden aldıkları zevk ve psikolojik tatmin yüzünden uzatabilirler.Bir çok seri katil gibi, bu tip seri katiller cinayetlerini eleriyle işleme, özellikle boğarak öldürme eğilimindedirler.

-Alıntıdır

Creepypasta Hakkında Yanlış BilinenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin