-CreepyPasta (Gerçek Olan/Olabilecek Karakterlerler)-

3K 68 157
                                    

Bugünkü konumuz ise CreepyPasta'dan Gerçek olabilecek ve olan yani bir bakıma pastası olmayan kişiler...

İlk olarak söyleyeyim MASKY ve HOODY gerçek. Çünkü onlar gerçek hayatta var olan insanlar ve Marble Hornest'e katıldıkları için Cp oldular.

Bir de şu konuya gelirsek...

Clockwork, Jeff, Jane, Painter evet bu karakterlerin pastaları gerçekten gerçekçi yazılmış ve mantık hatası diğerlerindeki kadar yok.

Mesela isimleri hayatları vb. çok ayrıntılı ve 'normal' yazılmış ayrıca sonralarında hayalet şeytan vb. dönüşüp Slenderman ile karşılaşmıyorlar.

Ancak bunların da pastaları var ve bu karakterler de bir yazar tarafından kağıda sunulmuştur. Bu yüzden gerçek değiller.
Hatta Bp'nin yazarı (DeluCat) hala YouTube'de online, video atmaya Bp'ı geliştirmeye devam ediyor.

İnternette bulunan resimler için ise söyleyeceklerim şunlar...

CreepyPasta'nın reel hayata taşınmış fotoğrafları internette bulunmakta. Ancak bunlar da Cosplay ve bize oynanan ufak bir oyun.

Mesela biz internette cosplay bakarken yüzlerini gördüğümüzde rahatlıkla anlayabiliyoruz. Ancak yabancı kanallarda 'Jeff The Killer'ın kameralara kaydedilen 10 resmi' gibi resim/videolar var ve çoğu resimde/videoda yüzünü görmüyoruz ve 'Oha acaba gerçek olabilir mi?' Diye kendimize soruyoruz.

Bu videoyu da çekenlerin amacı da zaten tam olarak bunu sordurup bunun hakkında daha çok video izlemenizi sağlamak ve hoop gelsin paralar(!) yani kısaca 'psikolojik baskı' uyguluyorlar.

Şimdi iki karakterimiz daha var
-Slenderman ve Purple Guy-

Slenderman ilk ortaya çıktığında efsanevi bir yaratık olarak bilinerek hakkında herkesin konuştuğu bir yaratıktı.

Daha sonralarında internette 'Slenderman'ın çocuklarla çekilen fotoğrafları' arttı. Bunla da kalmayıp Slender popülerleşip hakkında bilgi sahibi olunduğu anda o bilgi fotoğraflara döküldü.

Slenderman'in çocuk kaçırdığı bilinince çocukları izlerken vb. fotoğrafları arttı

Ormanda yaşadığı bilinince de yine ormandaki fotoğrafları arttı.

Bununla da kalmayıp 'Slenderman'ı aradım!' gibi yabancı kanallardaki videolar arttı.

Slenderman gerçek mi değil mi buna siz karar vereceksiniz çünkü net bir cevabı ya da delili yok. Ama eğer varsa da internette gördüğümüz kişilerin Slender olmadığı çok açık.

Ki Slenderman'ın kameraları bozduğu gibi bir gerçek varken nasıl fotoğrafı çekiliyor bu da gizemini korumakta...

Purple Guy'a gelirsek...

Purple Guy Five Night At Fredy's (Fnaf) korku oyunu serisinden bir karakter. Karakterin cp olarak kabul edilme nedeni Fnaf oyunundaki çocukları öldürmesidir.

Şimdi Purple Guy'ın gerçek olup olmadığı da aynı Slenderman gibi bilinmemekte...

Neden mi? Çünkü Fnaf mekanı olarak gösterilen yer Yani Fredy Fazbear's Pizza gerçek hayatta var diye bir söylenti var.

Bu söylenti ne kadar gerçek bilinmemekte ama yine internette mekanın fotoğrafları ve içinde çalışan animatronikler, çalışanlar da fotoğraflarda yer almaktadır.

Yine Purple Guy'ın varlığı da gizemini koruyarak bizleri merakta bırakıyor.

Stay Creepy 🔪💋

Creepypasta Hakkında Yanlış BilinenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin