Izuku Midoriya
Szłaś na egzamin do twojej wymarzonej szkoły. Nie chciałaś używać całej swojej mocy, ponieważ nie chciałaś by chłopacy się na ciebie rzucili po przemianie. Bałaś się jednak, że nie nie zdasz pomimo starań. Byłaś wtedy tak zamyślona, że niezauwarzyłaś przed sobą chłopaka i wpadłaś na niego.
-P-Przepraszam! N-Nie za-zauwarzyłam cię!-przepraszałaś zielonowłosego.
-N-Nic się n-nie stało.-powiedział czerwieniąc się.
-P-Przepraszam a-ale muszę j-już iść. D-Do zobaczenia!-powiedziałaś i zaczęłaś biec używając swojej umiejętności, przez co powstała ogromna chmura pyłu a zielonooki stał w miejscu cały czerwony, bo gadał z dziewczyną.
Katsuki Bakugo
Szłaś chodnikiem, mając słuchawki w uszach. Nagle wpadłaś na jakiegoś chłopaka, przez co upadłaś na ziemię.
-Uważaj, jak leziesz idioto!-krzykną, odwracając się w twoją stronę.
-Przepraszam... Ale więcej mnie nie nazywaj idiotką, bo inaczej pogadamy...-powiedziałaś do niego zimno.
-Tch... Już się boje...-powiedział i poszedł dalej. Ty zdenerwowana poszłaś prosto do domu.
Shoto Todoroki
Byłaś na placu zabaw ze swoim młodszym rodzeństwem. Patrzyłaś na młodszego braciszka i siostrzyczkę uśmiechając się. Nagle zauważyłaś, jak rodzeństwo podbiegło do chłopaka z dwukolorową czupryną i zaczęły się go pytać o rozmaite rzeczy. Wstałaś z ławki, po czym podeszłaś do nich i podniosłaś rodzeństwo.
-Przepraszam za nich.-powiedziałaś.
-Nic nie szkodzi.-powiedział-Jestem Shoto Todoroki, a wy?
-Ja jestem [T/I], a te dwa małe aniołki to [I/B] i [I/S].-uśmiechnęłaś się do niego.
-Masz bardzo fajne włosy!-powiedziała dziewczynka do Todorokiego.
-No! I oczy też!-krzykną chłopiec.
-Dziękuję wam.-uśmiechną się lekko dwukolorowowłosy-Muszę już iść. Do zobaczenia [T/I]-san.
-Do zobaczenia Shoto-san.-powiedziałaś, a chłopak odszedł.
Kirishima Eijiro
Biegłaś do swojej ulubionej lodziarni. Dzisiaj miał wejść nowy smak, a ty nie mogłaś tego przegapić! Za bardzo kochasz lody. Można powiedzieć, że jesteś od nich uzależniona. W końcu wbiegłaś do lodziarni i stanęłaś za jakimś czerwonowłosym chłopakiem.
-Jak to mi nie starcza?!-krzykną chłopak przed tobą.
-Przykro mi, ale wystarczy ci tylko na posypkę.-powiedział lodziarz.
Smutny czerwonowłosy odszedł od lady i poszedł w stronę wyjścia z lodziarni. Zrobiło ci się przykro więc kiedy podeszłaś do lady, poprosiłaś o dwa lody. Jeden o smaku Raffello (Czy jak to się pisze), a drugi o smaku czekoladowym. Zapłaciłaś za lody i wyszłaś z lodziarni w poszukiwaniu czerwonowłosego. W końcu znalazłaś go smutnego chłopaka, więc podeszłaś do niego.
-Hej!-krzyknęłaś a chłopak się do ciebie odwrucił-Słyszałam, że nie starczyło ci pieniędzy na loda, więc postanowiłam ci kupić.
-Naprawdę?!-krzykną zdziwiony, ale uśmiechnięty chłopak.
-Tak! To który wybierasz? Nowy smak czy może czekoladowy?-spytałaś, pokazując mu lody, a on bez zbędnego gadania wziął lody czekoladowe.
-Dziękuję! Jestem Eijiro Kirishima, a ty?-spytał, jedząc loda.
-Jestem [T/N] [T/I]! Miło mi cię poznać Eijiro-san.-uśmiechnęłaś się, kiedy nagle przyszła do ciebie wiadomość. Wyciągnęłaś z kieszeni telefon i spojrzałaś na ekran.
-Muszę już iść... Do zobaczenia Eijiro-san!-pożegnałaś się z i pobiegłaś do domu.
CZYTASZ
Boku no Hero Academia Boyfriend Scenarios
FanfictionWitajcie~ Zaczełam niedawno oglądać Bnha no i sobie pomyślałam: "Hej... Może zrobie scenariusze z tego?". No i tak powstało to! A tu postacie: -Izuku Midoriya -Katsuki Bakugo -Shoto Todoroki -Kirishima Eijiro Narazie tylko tyle... No to do zobaczeni...