Izuku Midoriya
Biegłaś do klasy 1-A w U.A.. Nie mogłaś się doczekać tego dnia, że zapominałaś nastawić wroga śpiących do południa, czyli budzika i dlatego biegłaś teraz do klasy. Kiedy miałaś już wbiec do klasy, to ktoś zamkną drzwi, a ty nie mogąc wyhamować, wpadłaś wprost na nie.
"No ładnie... Pierwszy dzień i już mam złamany nos..."pomyślałaś, łapiąc się za bolący nos i odsunęłaś się od drzwi. Nagle usłyszałaś otwierające się drzwi, więc spojrzałaś na nie. Zauważyłaś tego samego chłopaka, na którego wpadłaś.
-P-Przepraszam! N-Nie chciałem ci z-zrobić krzywdy!-krzykną chłopak i wyciągną chusteczkę-T-Trzymaj!
-Dziękuję.-uśmiechnęłaś się i wzięłaś chusteczkę-Jestem [T/N] [T/I], a ty?
-Jestem M-Midoriya I-Izuku!
-Do klasy...-powiedział ktoś za tobą, a ty odskoczyłaś przestraszona.
-Dobrze!-powiedziałaś równocześnie z Izuku i weszliście do klasy i usiedliście w ławkach obok siebie.
Katsuki Bakugo
Stałaś przed swoją nową klasą i zastanawiałaś się co powiedzieć. Jesteś w końcu to twój pierwszy dzień w nowej szkole, więc musiałaś zrobić dobre wrażenie. Za drzwi usłyszałaś, że nauczyciel prosi cię o wejście, więc wzięłaś głęboki wdech i weszłaś do klasy. Od razu poczułaś na sobie spojrzenia osób z twojej klasy. Stanęłaś obok biurka przodem do klasy.
-Jestem [T/N] [T/I]. Mam nadzieję, że zostaniemy przyjaciółmi.-uśmiechnęłaś się do nich promiennie. Nagle zauważyłaś tego samego chłopaka, który nazwał cię idiotą. Chciał uderzyć chłopaka z zielonymi włosami. Szybko użyłaś swojej indywidualności i przekierowałaś jego pięść tak, by uderzył siebie.
-Co u diabła?!-krzykną wściekły blondyn.
-Normalnie świetnie... Jestem z tobą w klasie...-powiedziałaś a on spojrzał na ciebie z mordem-Hmm... Wiesz, jaką masz teraz głupią minę?
-Coś powiedziała suko?!-krzykną i podszedł do ciebie.
-Oj widzę, że ktoś ma kłopoty z pamięcią... Jestem [T/I], a nie "suka"... Idioto...-powiedziałaś, mijając go i siadając przy ławce.
-Tylko nie idioto! Jestem Bakugo Katsuki!
Shoto Todoroki
Szłaś korytarzem ze swoją kuzynką Momo. Rozmawiałaś z nią o różnych rzeczach do momętu wejścia do klasy. Zauwarzyłaś tam Todoroki'ego przez co się uśmiechnełaś i podeszłaś do niego.
-Dzień dobry Todoroki-san.-przywitałaś go a on spojżał na ciebie.
-Dzień dobry [T/N]-san.-odwzajemnił uśmiech-Nie wiedziałem że będziesz chodzić ze mną do klasy.
-Ja też niewiedziałam. Ale się cieszę. Miałam niespodziankę.-zaśmiałaś się.
Nagle zadzwonił dzwonek na lekcje, więc usiadłaś przy ławce obok Shoto.
Kirishima Eijiro
Siedziałaś przy ławce i rysowałaś na kartce swoją najlepszą przyjaciółkę Tsuyu. Często widywałaś ją na basenie, zaczęłyście rozmawiać i jakoś zaczęłyście się przyjaźnić. Usłyszałaś nagle otwierane drzwi i rozmowy. Spojrzałaś w tamtą stronę i zobaczyłaś Kirishime. Uśmiechnęłaś się i pomachałam do niego.
-Cześć Eijiro-san!
-[T/N]-san? Co tu robisz?-spytał zdziwiony chłopak.
-Uczę się. Nie widać?-zaśmiałaś się. Eijiro sięgnął do kieszeni i wyciągną portwel-Co ty robisz?
-Ile ci jestem winien za tego loda?
-Nie musisz mi oddawać pieniędzy.-uśmiechnęłaś się.
-Ale nie oddawanie pieniędzy jest takie niemęskie... W dodatku jak jest się winien pieniądze ładnej dziewczynie.
-Zabawny jesteś~ Ale jak chcesz pozostać męski to kup mi loda.-powiedziałaś i znów zaczęłaś rysować. Po chwili zadzwonił dzwonek na lekcje, więc schowałaś kartkę i wyjęłaś książki i zeszyty a Eijiro usiadł obok ciebie.
CZYTASZ
Boku no Hero Academia Boyfriend Scenarios
FanficWitajcie~ Zaczełam niedawno oglądać Bnha no i sobie pomyślałam: "Hej... Może zrobie scenariusze z tego?". No i tak powstało to! A tu postacie: -Izuku Midoriya -Katsuki Bakugo -Shoto Todoroki -Kirishima Eijiro Narazie tylko tyle... No to do zobaczeni...