Izuku Midoriya
Siedziałaś w stołówce i piłaś herbatę z termosu. Nagle usiadły obok ciebie dziewczyny z twojej klasy, więc spojrzałaś na nie.
-[T/I] dlaczego nam nic nie powiedziałaś?-spytała Mina.
-Czego wam nie powiedziałam?-znów zaczęłaś pić herbatę.
-Że masz chłopaka!-krzyknęła Ochaco, a ty zachłysnęłaś się ciepłym napojem.
-Że ja mam chłopaka?-zrobiłaś się lekko różowa.
-No...-różowo włosa oparła się na stole- Każda dziewczyna z innej klasy chciałaby być dziewczyną Deku, ale byłaś pierwsza!
-I dobrze, bo wyglądacie razem tak słodko~-wstrąciła Toru a ty ścisnęłaś termos, przez co on wybuchła, a herbata zaczęła padać na ciebie, jak deszcz.
-J-Jesteśmy tylko przy-przyjaciółmi!-krzyknęłaś cała czerwona, chowając twarz w rękach.
W tym samym czasie u Midoriyi
-Midoriya!!!-krzykneli wszyscy chłopacy.
-Hm? O co chodzi?-spojrzał na nich pytająco.
-Dlaczego nie mówiłeś, że [T/I] jest twoją dziewczyną?!-krzykną Mineta, a zielonowłosy zrobił się cały czerwony.
-O-Ona j-jest to tylko moja prz-przyjaciółka..!-powiedział i zakrył twarz w dłoniach.
Katsuki Bakugo
-BAKUGO! JAK TY MOGŁEŚ TO ZROBIĆ?!?!-krzyczałaś na blondyna, uderzając go lekko pięściami w tors.
-Oj uspokój się! To tylko głupie ciastko!
-ALE TO BYŁO MOJE CIASTKO! NIE MIAŁEŚ PRAWA GO ZJADAĆ!
I nagle oboje usłyszeliście jak ktoś powiedział "Jaka słodka z nich para~".
-Kto to powiedział?!-krzyknęliście w tym samym czasie, ale ty byłaś lekko czerwona.
-Ja!-krzyknęła Ochaco.
-MY NIE JESTEŚMY PARĄ!!!
-Naprawdę? Hm... Wyglądacie jak para.-powiedział Kirishima.
-Ale nią nie jesteśmy...-odwróciliście się do siebie tyłem.
Shoto Todoroki
Siedziałaś z Todorokim pod drzewem i rozmawialiście. Byliście w parku razem z twoim młodszym rodzeństwem, więc mieliście czas na rozmowę. Nagle podeszły do was bliźniaki i dziewczynka założyła ci wianek, a chłopiec wręczył ci bukiet.
-Ne ne!Todoroki-san! prawda że [T/I]neechan ładnie wygląda?-spytała go twoja siostra.
-Mhm.-przytakną.
-Na waszym ślubie też będzie pięknie wyglądać!-krzykną chłopiec, a wy zrobiliście się czerwoni.
-M-My nie jesteśmy razem...
-Ale Momo powiedziała że jesteście.-powiedziały dzieci, a ty już rozmyślałaś jak się zemścić.
Kirishima Eijiro
-Patataj! Bucyfale mój! Szybciej!-krzyczałaś siedząc na plecach Kirishimy a on się śmiał.
-Już, już!-chłopak zaczął biec szybciej.
-Ugh... Czy wy musicie okazywać swoją miłość publicznie?!-krzykną Bakugo a wy zrobiliście się czerwoni.
-My jesteśmy tylko przyjaciółmi!
-Tsa... Jasne...
CZYTASZ
Boku no Hero Academia Boyfriend Scenarios
FanfictionWitajcie~ Zaczełam niedawno oglądać Bnha no i sobie pomyślałam: "Hej... Może zrobie scenariusze z tego?". No i tak powstało to! A tu postacie: -Izuku Midoriya -Katsuki Bakugo -Shoto Todoroki -Kirishima Eijiro Narazie tylko tyle... No to do zobaczeni...