Izuku Midoriya
-[T/I]-chan mam pytanie.-powiedział zielonowłosy, siadając obok ciebie.
-Tak Izuku?
-Jaki jest twój quirki?
-Mój quirk? A po co ci ta informacja?-spytałaś, a on zaczął nerwowo drapać się po karku.
-No... Mam zeszyt ze wszystkimi osobami z klasy... No i robie stronę z tobą, ale nie wiem, jaki masz quirk... Wi-...
-Mój quirk to smok.-powiedziałaś uśmiechnięta, a on dostał laga.
-... Co?
-Dzięki mojemu quirkowi jestem szybsza, silniejsza i mój refleks jest większy. W tej formie nie umiem latać, ale kiedy przyjmę formę smoka mam ogromne skrzydła, dzięki którym mogę wylecieć nawet 8000 metrów w górę. Jednak w smoka zmieniam się w nagły przypadkach, ponieważ wtedy jestem najsilniejsza. Wolę jednak nie zmieniać się w smoka, bo po pierwsze: to zabiera mi dużo energii. Po drugie: em... No...-zaczęłaś się mocno rumienić i spuściłaś wzrok.
-Hm?
-Nie powiem tego!-krzyknęłaś i pobiegłaś gdzieś cała czerwona.
Katsuki Bakugo
Chłopak cały czas próbował ci zadać jakieś obrażenia, lecz niestety dla niego cały czas uderzał samego siebie.
-Cholera jasna co to za indywidualność?!-krzykną wściekły blondyn.
-A magiczne zdanie?-spojrzałaś na niego z chytrym uśmiechem.
-Gadaj albo zginiesz!-w jego rękach było widać wybuchy.
-Może być...-zaśmiałaś się-Moja indywidualność to em... Nie wiem co to ale ja to nazywam bumerang. Mogę dzięki niej odwrócić czyjś ruch przeciwko niemu.
-A jaki jest limit?-słysząc to pytanie, już wiedziałaś, że chce wykorzystać jakoś tę wiedzę.
-Hm... W ciągu godziny mogę odbić 30 uderzeń bez szwanku... Później zaczynam mieć mdłości i zwroty głowy.
Shoto Todoroki
Shoto od pewnego czasu zaczął się zastanawiać jaką masz indywidualność. Nigdy jej nie użyłaś, a przynajmniej na jego oczach i dlatego dziś miał się spytać jaką masz quirk. Szukał cię po całej szkole, aż w końcu znalazł cię pod drzewem. Podszedł do ciebie i usiadł przed tobą. Miałaś zamknięte oczy, wiec nie wiedziałaś, że ktoś przed tobą siedzi.
-[T/N]-san.-powiedział, a ty otworzyłaś oczy.
-Tak Todoroki-san?
-Jaki jest twój dar? Bo jeszcze nigdy nie widziałem, jak go używasz.
-Mój dar...-spuściłaś wzrok. Według ciebie twój dar jest bezużyteczny, ale dzięki niej na twarzach bliźniąt pojawiają się uśmiechy.
-Coś nie tak?-spytał chłopak, przekręcając głowę w bok.
-Nie, wszystko dobrze tylko... Eh... Moja zdolność to bańki... Mogę wytwarzać zwykłe, niezniszczalne i eksplodujące bańki... Może i jest to bezużyteczna zdolność, ale i tak wierzę, że zostanę bohaterką...
-To jest wspaniała zdolność.
-He?-zdziwiłaś się, słysząc to.
-Niezniszczalne bańki mogą posłużyć jako cela i ochrona, a bańki eksplodujące jako broń. Te normalne bańki mogą odwrócić uwagę przeciwnika.
-Nie pomyślałam o tym...
Kirishima Eijiro
-Ne! [T/I]-chan, jaka jest twoja indywidualność?!-krzykną Kirishima a ty prawie dostałaś zawału.
-K-Kiri-chan nie strasz mnie!-uderzyłaś Kirishime lekko w tors.
-Przepraszam [T/I]-chan.-chłopak podrapał się po karku a ty odwróciłaś się do niego plecami-A-Ale nie obrzeżaj się!
-Nie obrażam się... Myślę, czy na pewno jesteś gotowy...-powiedziałaś tajemniczo.
-Jestem gotów...-Eijiro zrobił poważną minę a ty uśmiechnęłaś się.
-Zamknij oczęta~.-powiedziałaś słodko, a on posłusznie zamkną oczy. Zmieniłaś się w psa i skoczyłaś na czerwonowłosego. Chłopak zdziwiony otworzył oczy i spojrzał na ciebie.
-Huh? Co tu robisz piesku? I gdzie [T/I]?-zaczął się rozglądać.
-Siedzę na tobie głuptasie~ Moją zdolnością jest zwierzę. Dzięki niej mogę zmienić się w każde zwierzę~
CZYTASZ
Boku no Hero Academia Boyfriend Scenarios
FanficWitajcie~ Zaczełam niedawno oglądać Bnha no i sobie pomyślałam: "Hej... Może zrobie scenariusze z tego?". No i tak powstało to! A tu postacie: -Izuku Midoriya -Katsuki Bakugo -Shoto Todoroki -Kirishima Eijiro Narazie tylko tyle... No to do zobaczeni...