Sabah Harry çok zor uyanmıştı. Ders iksir dersi olduğu için ve snape'in dersine gireceği için mutsuzdu. Ama o an aklına Draco gelince hemen kendine gelip hazırlandı. Çok acıkmıştı. Ron ve Hermione ile birlikte ortak salona gittiler. Harry etrafına bakındı ama Draco'yu göremedi.
Kahvaltı bitmişti, ders başlayacaktı ve herkes oturacağı yeri belirlemişti. Harry yalnız kalmış o yüzden en arka sıraya oturmuştu.
Snape geldiğinde yüzü bir an da düşmüş ayrıca Draco gelmediği için ekstra mutsuzdu. Onun için endişelenmişti.
Dersin ortasında sınıfın kapısı bir anda açıldı. İçeriye giren fazlasıyla dağınık sapsarı saçlı, gömleğini hala giymeye çalışan üstü başı dağınık biriydi. Draco'ydu.
" Profesör Snape, geç kaldığım için özür dilerim. Uyuya kalmışım daha üstümü bile doğru düzgün giyemedim. Ceza vermezsiniz diye düşünüyorum sonuçta babam bunu duyabilir. "
Snape kaşlarını çatıp "Boş bir yere otur Draco ve dersimi bölme lütfen!" dedi.
Draco etrafına bakındı ve iki tane boş yer olduğunu gördü. Ama biri Harry'nin yanıydı. Tabiki oraya oturacaktı.
Harry'nin yanına oturup kitaplarını gerekli araç gereçlerini masanın üstüne çıkardı, Harry'e gülümsemeyi de unutmadı.
Harry bu derste çok başarısızdı, bu aşikardı."Draco, geç kaldığın için ne yaptığımızı anlatacağım sana. Yanıma oturduğun için bir takım olduk ve Snape'in yaptığı iksiri yapmamız gerek. "
"Harry, umuyorum ki iksiri berbat etmezsin. Bu konuda çok iyiyim ve senin yüzünden düşük almak istemem. "
"Ben sana karışmıyorum Draco. Ne yaparsan yap al iksiri sadece sen yap hatta ben de ekstra puan almış olurum. Bu iyiliği sevgiline yaparsın heralde."
Draco çok heyecanlandı. Ona sevgilim demişti. Bu mükemmel, harika bir histi onun için.
"Oh tabi sevgilime yardım edebilirim sanırım."
Harry uyumak için yavaşça başını sıraya koydu. Daha doğrusu uyuyor numarası yapmak için sıraya başını koymuştu.
Gözleri dersine odaklanmış Draco'ya bakıyordu. Draco bunu tabii ki farkındaydı ama çaktırmıyordu.
Ders bitiminde Harry Draco'ya teşekkür etti çünkü en yüksek notu o ikisi almıştı.
"Bana borçlusun Harry pottah. Sayemde bütün ders yattın ve her şeyi ben yaptım."
"Sonuçta kabul etmiştin, sana zorla bir şey yaptırmadım Draco. "
"Sen yatarken hiç şikayet etmedim. çünkü çok tatlıydın. Özellikle bana bakarken... Fark etmediğimi sanmıştın değil mi?"
Harry, Ron weasley'in saçının rengine döndü. Draco bunu fark ettiğinde kahkaha atmamak için kendini çok zor tuttu.
"Fark ettiğini bilmiyordum. Keşke fark ettiğini söyleseydin. Çünkü seni gizlice izlemek için yattım ve belim çok ağrıdı. "
Draco da kıpkırmızı oldu ve kendini tutamadığı için çok kızmıştı.
"eee her neyse Harry. Elmam bitti ve çok zor durumdayım müsade edersen elma almaya gitmem gerek."
"Elma yerine beni ye?"
"Harry sen çıldırmışsın. "
"sana çıldırdım."
Birbirlerine bakarken bir anda Dumbledore geldi.
"Siz ikiniz birbirinize neden böyle bakıyorsunuz? Bana bakın okulda kavga istemiyorum. Özellikle sizden dolayı olan kavgalar. Şimdi ortak salona geçin sizi yeni öğretmeniniz ile tanıştırmak istiyorum. "
Dumbledore bunları söyleyip gitti. Harry ve Draco birbirlerine bakıp güldüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI DRARRY KOYDUM
Fanfictionsürükleyici bir aşk hikayesi ( filmden tamamen alakasız şeyler var sövmeyin oqkxkowkskxks mizah yapıyorum hrrr)