Bu hikayeyi Harry'nin odasında mutfak varmış gibi düşünün qscxcfvqsxec
Sabah Draco Harry'nin uyanmasını bekliyordu. Eee artık beraber yatıyorlardı. Dakikalar geçti ama Harry uyanmadı. Tabii Draco bu dakikaların nasıl geçtiğini Harry'i izlemekten fark etmemişti.
Harry hemen uyanmazsa geç kalacaklardı. Draco, Harry'nin alnını öperek uyandırmak istedi, onun çok ateşi olduğunu fark etti. Harry hasta olmuştu ve Draco ne yapacağı konusunda bir fikri yoktu.
Dersi zaten önemsememişti bu saatten sonra. Aklına Harry'e çorba yapmak gelmişti. Ama hayatında ilk defa mutfak gördüğünü de unutmamak lazım.
Draco, bir tencereye bir hazır çorbaya bakıp bakıp duruyordu. Sonra yavaşça elinden çorbayı bırakıp ekmeğe doğru yöneldi. Aklına yapacak bir şey gelmeyince mecburen geri çorbayı aldı.
Sadece düşündü;
'Eğer çorba suluysa sudan yapılıyordur. Ve sıcaksa eğer ısıtılıyordur!'
Draco yapmaya hazırdı kendine güveni tam bir şekilde tencereye çeşme suyu doldurmaya başladı. Daha sonra toz halindeki çorbayı tencerenin içine döktü.
Ve kaşıkla karıştırmaya başladı. Ama bir sorun vardı, çorba sıcak değildi. Etrafına bakındı ve mikrodalgayı gördü. Üstünde anlam veremediği sayılar vardı.
Tencereyi mikrodalgaya sokmaya çalıştı ama tencere sığmadı. Biraz uzun süre uğraştıktan sonra pes etti. Dolapları karıştırdıktan sonra küçük bir kase buldu ve tenceredeki çorbadan azıcık kaseye doldurdu.
Evet sanırım doğru yoldaydı. Kase mikrodalgaya sığıyordu. Şimdi tek sıkıntı sayılarla oynayıp ısıtmaktı. Draco aniden 2 sayısına bastı. Kase mikrodalganın içinde çılgınlar gibi dönüyordu.Ne yapıyordu bu çorbaya!
Biraz bekledikten sonra aniden ses çıktı 'diiinnnggg' Draco aniden asasını alıp mikrodalgaya büyü fırlattı.
"AVADA KEDAVRA!!!"
Harry Draco'nun bağırmasına uyandı ama çaktırmadı. Gizliden bu ne yapıyor diye Draco'yu seyrediyordu. Eğlenceliydi.
Mikrodalga bozulmuştu ama çorba sıcaktı.
"Başardım."
"Draco, bunu sormak için biraz geç ama ne yapıyorsun?"
"Harry, uyanmışsın. Hastasın diye çorba yaptım sana.iç."
"Draco sanırım bu çorbayı içersem ölebilirim."
"Ben o kadar uğraştım Harry. İç şunu."
"Draco çorba mikrodalgada ısıtılmaz..."
Draco bir anda bir kaşık çorbayı Harry'nin ağzına tıkıp elleriyle burnunu, ağzını kapamıştı.
"Yutana kadar nefes alamazsın."
Harry bir süre direndikten sonra çorbayı yutmak zorunda kaldı.
"Sen psikopat mısın? Draco!"
"Bu çorba sana iyi gelecek Harry."
"Draco, çorbayı yanlış yapmışsın. Tadı... Hatta her şeyi kötü."
Draco sinirlenip sıcak çorbayı Harry'nin kafasından aşağıya doğru döktü."
"Ahh Draco ne yaptığını sanıyorsun sen? Yandım... çok sıcak!"
"İyi oldu sana."
"Hastayım ben yaptığın şeylere bak."
"Hasta ve huysuzsun. Huysuzluk daha ağır basıyor. Şu an çorba midende olması gerekirken kafanda."
"Yaptığın çorbadan keşke sen de içseydin."
"Artık hasta olmazsın herhalde Harry. Olduğun zaman neler olacağını gördün. Kendine iyi baksaydın."
"Ne, suç bende mi oldu şimdi?"
"Hep sendeydi zaten."
Harry şu an fazlasıyla pisti. Üstü başı çorba olmuştu ve Draco'dan intikamını nasıl alacağı gayet belliydi. Bir anda Draco'nun üstüne atladı.
"Harry! Bu iğrenç çekil üstümden."
Harry gülerek Draco'nun pislenen üstüne baktı. O sırada Draco söyleniyordu.
"Çorbadan nefret ediyorum."
Harry, Draco'ya gülümseyerek küçük bir öpücük bıraktı.
"Çorba severim ama bu çorbadan ben de nefret ediyorum. Ve Malfoy'u seviyorum"
"Baksana Harry! Ne kadar çok ortak yönümüz var. Ben de bu çorbayı sevmiyorum ve Malfoy'u seviyorum!"
"Egoist..."
Yazdığım diğer Drarry hikayesini de okuyabilirsiniz. Biraz değişik oldu ama olsun qyaexzfjmhnf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI DRARRY KOYDUM
Fanfictionsürükleyici bir aşk hikayesi ( filmden tamamen alakasız şeyler var sövmeyin oqkxkowkskxks mizah yapıyorum hrrr)