Harry için...

730 63 104
                                    

"Voldemort geri döndü ve Harry, seni öldürmek için elinden geleni yapıyor. "

Dumbledore bağırarak,telaşlanmış bir şekilde oradan oraya koşturuyordu.

Harry ve Draco vedalaşma konuşması gibi bir şey yapıyorlardı. Hermione sinirli bir şekilde bağırdı.

"Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz? Harry sen kolay kolay ölemezsin."

"Bu sefer Hogwarts ve diğer masum herkesin iyiliği için ölmem gerek. Tabii ki savaşacağım, onu öldürmeye çalışacağım ama o çok güçlü. "

Hermione tek bir kelime daha edemedi. Harry haklıydı. Onun yüzünden bunca insan ölebilirdi söyleyecek söz kalmamıştı.

"Sayın Harry Pottah."

"Draco... ne oldu?"

"Seninle geleceğim ve savaşacağım. Senin hep yanında oldum bunca zaman. Hasta olduğunda yaptığım çorbayı hatırla. " dedi ve zoraki güldü.

Harry'nin gözünden bir damla yaş aktı.

"Draco ben zaten öleceğ-"

"Sen neler diyorsun Harry? Şimdiden pes mi edeceksin?"

"Sanırım etmiş." dedi Hermione.

Bir anda Dumbledore bağırdı.

"Harry, geldi o burada yaklaştı. Kimse engelleyemiyor."

Harry Draco'ya döndü ve hafif bir öpücük kondurdu. Son öpüşmeleri gibi...

"Seni seviyorum. Lütfen peşimden gelme sen de benimle birlikte ölürsün."

"Tamam."

Draco tamam demiş olabilirdi ama siz inandınız mı onu yalnız bırakacağına ?

Harry koştura koştura Voldemort'un yanına gitti ve konuşmaya başladı.

"Kaldığı yerden devam mı ediyoruz?"

"Hayır. Sadece yarım bıraktığım işi bitiyorum. " Dedi ve asasını Harry'e doğrulttu.

Harry de Voldemort'a asasını salladı. Voldemort çok güçlüydü git gide Harry yavaşlıyordu, gücü azalıyordu.

Olan oldu ve Harry'nin asası elinden uçup gitti. Voldemort bu fırsatı kullanarak;

"AVADA KEDAVRA!"

Tam o sırada Draco geldi ve

"AVADA KEDAVRA!"

Voldemort ölmüştü. ( lütfen küfür etmeyin bu benim hikayem uqbdjwbdjwiwne)

Voldemort ölmüştü, onu Draco öldürmüştü.

Gülümseyerek Harry'e döndüğünde kanlar içinde yatan bir çift zümrüt gördü.

"Ölmüş olamazsın Harry. Bu komik bir şaka değil."

"Harry!"

"Harry..."

Draco yetişememişti. Onu kurtaramamıştı. Elini tutuyor ve öpüyordu. Gözünden akan damlalar bir sel oluşturabilecek kadar fazlaydı.

O sırada Lucius geldi.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun evlat!"

"Baba! Harry... öldü."

"Ben burada olan sorunu göremiyorum. Zaten onu öldürmeyecek miydin?"

"Baba ben onu sevdim. "

Babası hiç umursamaz bir şekilde asasını çıkardı.

"Senin görevin buydu Draco ve görevine ihanet ettin. Onu senin öldürmen gerekiyordu. En önemlisi de Voldemort'un ölmemesi lazımdı. Bunu hak ettin." dedi ve

"AVADA KEDAVRA"

"Baba..."

Draco Harry'nin üstüne düşmüştü. Draco'nun eline bakınca hala Harry'nin elini tuttuğu anlaşılıyordu.

Babası gözünün yaşına bakmadan oğlunu öldürmüştü. Ama Draco çok direnmemişti çünkü yaşayacak pek bir şeyi kaldığı söylenemezdi.

Harry'nin intikamı için Voldemort'u öldürmeyi başarmıştı. Mutluydu.

Babası oradan uzaklaştı. İkisi de yerde yan yana, el ele yatıyordu.

ADINI DRARRY KOYDUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin