•ÎNCEPUTUL•

38 5 0
                                    

Viață, moarte, real sau imaginar, nici nu stiu ce sa mai cred. Viața mea a luat sfârșit... poate ca va intrebati "De ce?", pai.. am sa va povestesc.
Eu sunt Erica, o adolescentă de 17 ani, brunetă, cu ochii căprui, am 1.63 m înălțime și sunt din America de Nord. Acum ceva timp s-a întâmplat ceva ce m-a marcat pe viață. Eram cu părinții mei in masina si ne îndreptăm spre casa(ne întorceam din vacanta). Totul era bine, imi amintesc ca făceam glume legat de vacanta, dar...dintr-o data fara sa ne dam seama totul s-a OPRIT...
M-am trezit la spital, eram înconjurată de aparate ce imi monitorizau stările, tot corpul ma durea, era o durere incontrolabilă.
-Mama...Tata...(strig eu cu o voce aproape inexistenta)
-Mama!...
-Tata!...
Părinții mei nu răspundeau, dar, observ ca usa se deschide, iar în camera intra o femeie (presupun ca e o asistenta) si se apropie de mine.
-Buna... te-ai trezit... ( imi spune zambind)
-Asa se pare! Cum am ajuns aici? Unde sunt părinții mei?
-O sa iti spun altădată copila... acum odihnește-te..
Imi face un somnifer si adorm la loc.
*Dimineata*
-Teezezte-te Erica!.. Hai, trezeste-te...
Deschid ochii si observ ca in fata mea se afla un bărbat.
-Cine esti?
-Sunt doctorul tau.
-Cum am ajuns aici?
- Ai avut un accident teribil copila, este un miracol ca mai trăiesti...
- Ce accident?
-Se pare ca erai cu părinții tăi in masina in acel moment si a-ti fost loviți de un tren. Se pare ca tatăl tău nu si.a dat seama ca masina se afla pe șine, iar trenul se apropia. Masina a fost făcută bucăți, sincer, credeam ca nu vei supravietui. Ai fost in comă de ultimul grad timp de o săptămână.
-Părinții mei!...Unde sunt?
Atunci doctorul se ridică de pe pat si se îndreaptă spre usa .
-Unde sunt părinții mei? *țipand*
El se întoarce spre mine si ma priveste fix...
- Sunt morti Erica!, iar apoi iasa din camera.

Un nou inceput(CreepyPasta)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum