Offender se ridica din pat, isi ia pantaloni pe el si se indreapta spre camera lui Slenderman, care era inchisa.
Offy: -Erica!
Eu: -...
Offy: -Erica, deschide sa vorbim... *voce calma*
Eu: -...
Offy: -Daca nu deschizi sparg usa!
Slendy: -Stai ma.. Nu sparge usa.
Slenderman deschide usa, iar când intra in camera vede ca era goala.
Offy: -A fugit! Nu se poate...Ce am facut!? *isi da cu palma peste frunte*
Slenderman: -Hai sa o cautam...Nu poate sa ajunga foarte departe.
Slenderman ii cheama pe toti cei din conac (L. Jack, Jeff, Nina, Ben, Jane, Ticci Toby, Eyeless Jack, Hoody, The Rake, Smile dog, etc...) si le spune sa o caute pe Erica...
*Erica poveste*
Când am vazut ca Slenderman a iesit din camera am stiut ca se va duce sa vorbeasca cu Offender, asa ca eu am sarit pe geam, intr-un copac, m-am coborat din el si am inceput sa aleg prin padure pana ce am iesit din ea si m-am dus la vechea mea casa. Când am pus prima data piciorul in ea am simtit fiori pe sirea spinari. Mi-am amintit de parinti mei si de faptul ca ei nu mai sunt si m-am intristat. Aici ma simteam ca si cum as fii o straina, iar locul meu nu era aici. Dar cu toate acestea am intrat in casa si am inchis usa.
*Offender poveste*
Ma simt ca un idot, bine, mi-ar fi placut sa ma culc cu Erica, dar nu asa. Toti o cauta, dar pana acum nu au gasit-o. Am stat si m-am gandit unde ar putea fi si mi-am amintit de vechea ei casa, asa ca acum ma indrept spre oras.
CITEȘTI
Un nou inceput(CreepyPasta)
Teen FictionÎn această carte este vorba despre viata unei fete Erica si toate aventurile prin care trece aceasta impreuna cu noi sai prieteni...CreepyPasta