Splendorman

21 4 2
                                    

In conac mai ramasesem doar eu, Ofender si Slenderman.

Slenderman: -Am vorbit cu frati nostri si se pare ca doar Splendor ne va ajuta.

Offender: -De ce doar el? Si Trender?

Slenderman: -Are treaba. In fine. Eu ma duc in padure sa il astept pe Splendor, ma intorc repede.

Slenderman iasa din conac si se afunda din ce in ce mai mult in strafundul paduri.

Eu: -Chiar va urma un razboi?

Offender: -Asa se pare...

ORA 15:21

Slenderman il astepta pe Splendor de o jumatate de ora, dar in cele din urma ajunsese. Când se uita mai bine observa ca era insotit de un copil in varsta de 5-6 ani.

Splendor: -Slenderman! Bunul mau frate...Ce faci?

Slendermn: -Imi formez o armata! Sau cel putin asta incerc...

Splendor: -Ce s-a intamplat?

Slenderman: -Unul din oameni i-a facut poze lui Offender in timp ce si-o tragea cu unu din parasutele ce isi petreceau timpul in preajma paduri.

Splendor: -Frumos! *perv. face*

Slenderman: -Nu prea. Cine este copilul?

Splendor: -Copilul meu!

Splenderman: -Deja esti tata?

Splendor: -Asa se pare!

Slenderman poveste

M-am intalnit cu Splendor si am avut o surpriza aflând ca este tata, iar surpriza a fost si mai mare aflând ca aduce copilul la conac. Fata lui imi inspira furie. Ceva imi spune ca nu vrea sa ma ajute cu razboiul, dar pana la urma o face.

Splendorman poveste

Când am aflat ca Slenderman are probleme m-am gandit ca ar fii frumos sa il ajut, dar acum sunt tata nu mai pot sa ma bag in tot felul de prosti. Când am aflat ca Offender a cauzat toate astea nu am fost surprins, deoarece ma astepta.

Un nou inceput(CreepyPasta)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum