•Ben Drowned•

22 5 0
                                    

Dimineata

Ma trezesc fara vreun chef de viata. Dealungul timpului am citit tot felul de mituri, iar unul dintre ele fiind despre Ben Drowned. Am auzit ca apare doar daca termini si ultimul nivel al jocului "The legend of Zelda" sau iti poate raspunde pe cleverbot daca ii spui numele de trei ori (Ex: Ben Ben Ben... Iar el iti va raspunde " You shouldn't have to done that." adica (Nu trebuia sã faci asta)). Eu am incercat faza cu Cleverbot si intradevar mi-a raspuns, dar voiam mai mult, nu doar un raspuns, asa ca mi-am luat jocul si am inceput sa il joc. A trecut ceva timp, dar in cele din urma am ajus la ultimul nivel. M-am oprit ceva timp din jucat deoarece incepeau sa apara intrebari. Daca totusi este real? Daca voi muri?... Eh.. oricum...nu am de ce sa mai traiesc.. parintii mei s-au dus, prieteni nu am, viata mea oricum nu are sens. Asa ca incep sa ma joc si in cele din urma il termin.

Cred ca trec vreo 5-10 minute si nu se intampla nimic.

-Pff...Ce prostie *spun in timp ce incerc sa inchid jocul*

Pun mana pe mouse si dintr-o data imaginea monitorului se face complet verde

-Fuck...Ce se intampla?

Mai trece un minut si in cele din urma pe ecran apare un baiat blond, de vreo 18 ani imbracat complet in verde si ma priveste.

???-Azi vei muri! *imi spune inainte sa iese din monitor*

Eu panicata incep sa tip si sa ma indepartez de calculator, dar.. din neatentie ma dezechilibrez si cad pe pat, iar acel baiat se pune peste mine.

-Esti real? *il intreb cu voce tremuranda*

-Tu ce parere ai? *zambeste*

-Te rog... Nu ma omora!

-Asta fac eu... Nu pot sa ma opresc acum !

-Te ro....*doar atat apuc sa spun inainte de a ma injunghea puternic in abdomen*

*Tip* dar el imi pune mana la gura.

-Shh...Doar nu am vrea sa atragem atentia vecinilor.

Lacrimi de durere incepeau sa apara, dar gasesc puterea necesara si il lovesc cu piciorul in piept atat de puternic incat el cade din pat. Ma tarasc spre un telefon, si il iau in mana, formez 911 si astept sa raspunda cineva, in acest timp imi pun mana la rana si observ ca sangele curgea fara incetare.

???-Buna ziua... Care este urgenta?

-...

Nu apuc sa spun nimic pentru ca Ben imi ia telefonul din mana si il arunca pe geam.

-Esti puternica, dar eu sunt mai puternic.

Sare pe mine si ma mai injunghe de 3-4 ori unde apuca (in piept, abdomen etc...). Dupa ce scoate pentru a 4 a oara cutitul din corpul meu, inchid ochii si raman inconstienta( posibil moarta).

Un nou inceput(CreepyPasta)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum