Nim przeistoczysz się w główną bohaterkę Tundirde Williams . Chciałam podziękować , że zainteresowałeś/Aś się akurat tym opowiadaniem .W tym opowiadaniu będę używać różnych słów które mogą być wam nieznane , oczywiście przed zaczęciem napiszę co one oznaczają .Więc nie będę już przedłużać i w tej chwili Stajesz się główną Bohaterką.
Godzina 00:00
Budzisz się nagle w nocy widząc dziwną ciemną postać szeptającą twoje imię. Jesteś piekielnie przerażona a do tego nie możesz się ruszyć.Tajemnicza postać: Tundira,Tundira chodź,chodź za mną pokaże tobie prawdziwą rozkosz..no chodź
Tundira Williams:Czego ode mnie chcesz! Skąd znasz moje imię?! I kim ty jesteś?!
Tajemnicza Postać: Chodź za mną a się dowiesz.
Byłam tak zdesperowana , że prawię poszłam za nim .Pierwszy raz cieszę się , że przy moim łóżku zobaczyłam mamę.
Pani Williams:Skarbie co się stało? Jesteś cała spocona czyżbyś miała znowu koszmar to już 15 raz w tym miesiącu tak dłużej nie może być.
Tundira Williams:Mamo spokojnie to nic takiego .To zwykły koszmar, pamiętasz co mówiłaś mi gdy byłam mała koszmarów nie wolno się bać bo to tylko zły sen .Więc nie przejmuj się tym.
Pani Williams: Może i faktycznie trochę przesadzam ale kupiłam tobie łapacz snów aby jednak temu zapobiec .Nie mogę patrzeć jak moja biedna córeczka cierpi.
Tundira Williams: Mamo! Nie jestem już małym dzieckiem mam 17 lat niedługo będę już pełnoletnia .
Pani Williams: Ale dla mnie zawsze będziesz moją malutką córeczką .A teraz idź się przemyj i pójdź znowu spać.
Postanowiłam zrobić to o co mama prosi gdy w końcu się przemyłam była już 3:00.I jak zwykle się nie wyśpię . Może i Mama ma rację aby powiesić nad łóżkiem ten łapacz snów. Nie ,nie o czym ja myślę muszę dowiedzieć dlaczego ta postać mnie odwiedza inaczej ta masakra nigdy się nie skończy .Wiele razy myślałam o zagraniu w Quija ale nikt ze mną nie zagra .Moje przyjaciółki są Zbyt strachliwe i zawsze znajdą wymówkę by w to nie grać . Ostatnio Kaja nawet powiedziała, że musi zabrać kota do weterynarza bo ostatnio źle się czuje..ale Kaja przecież nie ma kota , więc znowu mnie okłamała .Ech chyba będę musiała się tego sama dowiedzieć...
Niedługo pojawi się kolejna część !
CZYTASZ
Księga Boga Piekieł
ParanormalTa opowieść będzie o niezwykłym świecie po śmierci.Wcielisz się w główną bohaterkę która zaczęła sprzeciwiać się Bogu i wybrała Satana jako swego mistrza .Codziennie zagłębisz się bardziej w satanizm teistyczny,lecz uważaj bo w krótce zdarzy się tra...