Od teraz aby nie zajmować miejsca na pisanie będę pisać skrótami np.
T.W-Tundira Williams
P.W-Mama Tundiry
M.H-Mira HumanM.H:*szept* psst T..Tundira
T.W: *szept* Co jest Mira?
M.H:Mam dla Ciebie strój na zmianę
T.W:A no tak dziękuję
DRYŃ!!
T.W:Mira chodź do łazienki to teraz się przebiorę.
M.H: Oki ale musimy koniecznie omówić szczegóły naszej gry w Ouija oraz twoje koszmary.To trzeba wyjaśnić!
T.W:Znowu się za bardzo wkręcasz. Jak ty z resztą..
Poza tym ..Ta damT.W:I jak wyglądam
M.H:Jejku zupełnie jak nie ty. Z takiej uroczej małej dziewczynki wyrosła taka piękna zołza .To co może chodzimy na wagary ..
T.W:Haha no wiesz ty co ..jak zwykle masz szalone plany kochana,ale wchodzę w to .
M.H:A już myślałam ,że się nie zgodzisz .Haha to chodźmy do ..
T.W:Chodźmy do lasu ,to takie piękne i mroczne miejsce.
M.H:Świetny pomysł!Chodźmy teraz!!
M.H:Ej,Tundira nie idź tak daleko!Poczekaj!
T.W: ...
M.H:W końcu się zatrzymałaś .
C..Co to jest..😰?T.W:Podejdę do niego.
M.H:Ty oszalałaś ?! Uciekajmy!
Tundira wracaj tu!T.W:Kim ty jesteś?Czym żeś jesteś?
B:Jestem Demonem zwę się Balthazar.
T.W:W jakim celu się tu zjawiłeś?
B:Muszę wypełnić rozkaz od Mistrza.
M.H:Jaki rozkaz !?Od jakiego mistrza?!
T.W:Mira!Spokojnie!
B:Zachwyca mnie twoja odwaga Tundira ,znam też twoją przeszłość i przyszłość jeśli mi pomożesz.
T.W:Co mam zrobić?
B:Wezwał mnie sam Satan z Piekła. Chciałby abym Cię do niego przyprowadził.
T.W:M..mnie?Ale dlaczego akurat mnie?
B:Satan chce uczynić Cię królową piekieł ,ale musisz przejść szkolenie i poznać swoje moce.
T.W:Ale czy to napewno nie pomyłka?Przecież ja nie mam mocy.
B:Masz ,ale nie ujawniły się u Ciebie gdy byłaś dzieckiem postanowiłem zesłać Cię na ziemię bo w Piekle panował Chaos ,były ciągłe walki. I twój prawdziwy ojciec bał się ,że Bóg mu Ciebie odbierze.Wiem ,że pewnie nie do końca to rozumiesz ale nie masz wyjścia musisz mi zaufać. Inaczej Bóg wyśle na Ciebie anioły które zniszczą ziemię i porwą twoich przyjaciół. Abyś zdradziła plany Twojego ojca .
T.W:Tak bardzo ,nie rozumiem co się dzieje .Każdy za dziecka mi mówił, że Bóg jest dobry a ja..
M.H:Nigdy w to nie wierzyłaś .
T.W:Tak Mira nigdy w to nie wierzyłam
M.H:Cieszę się, że mogłam spędzić ten cały czas przy Córce Satana prawdziwego Boga ,miłosiernego i niewysłowionego.
T.W:też się cieszę, że Cię poznałam ..Ej Balthazar a mogę wziąć Mirę że sobą?
B:Nie widzę problemu Satan uczyni Cię Aniołem Ciemności.
M.H: OMS nie mogę się już doczekać.To co ruszamy?
T.W:Jestem gotowa.
B:To chodźcie za mną
CZYTASZ
Księga Boga Piekieł
ParanormalTa opowieść będzie o niezwykłym świecie po śmierci.Wcielisz się w główną bohaterkę która zaczęła sprzeciwiać się Bogu i wybrała Satana jako swego mistrza .Codziennie zagłębisz się bardziej w satanizm teistyczny,lecz uważaj bo w krótce zdarzy się tra...