Co się stało?

31 3 1
                                    

Gdy Akaina opowiedziała o swoim śnie Mirze nagle wszedł Balthazar..

B: Dziewczyny musimy zacząć już walkę ..inaczej

A.W:Inaczej co ?

B:Zginiemy

A.W:Ale ja nie jestem jeszcze gotowa ..Nie poradzę sobie !

B:Musisz dać radę !

W oddali usłyszeliśmy głosy walki i od razu wiedzieliśmy ,że musimy zacząć walkę Balthazar kazał chronić mnie abym wykonała ostateczny cios a do tego czasu musiałam ukrywać się po kątach jak jakiś parszywy szczur ,czułam się wtedy okropnie .Po jakiś czterech godzinach przyszła po mnie Mira była cała w krwi i dosyć głębokich ranach ,postanowiłam ją uleczyć i ruszyłam pokonać Niebo .Zużyłam przy tym całą moją manę i zemdlałam ..

Obudziłam się w szpitalu i zobaczyłam całą zapłakaną moją mamę .

T.W:Mamo co się stało?Gdzie ja jestem?

M.T:O jezu to jest cud moje dziecko żyje .Doktorze Tundira się obudziła!

D:Jak się Tundiro czujesz?

T.W:Czuje się dobrze i czy ktoś w końcu wytłumaczy o co tu chodzi !

M.T:Tundira jesteś w szpiatlu

T.W:Naprawdę ?Tyle to już wiem

M.T:Co się z tobą dziecko przez ten czas stało?

D:Niech się pani nie martwi to musi być dla niej wielki szok .Tundiro po szkole twoja przyjaciółka znalazła cię w lesie musiałaś się o coś uderzyć  i zemdlałaś .Leżałaś w śpiączce przez miesiąc ..

M.T:Doktorze kiedy będę mogła zabrać córkę do domu?

D:Jeszcze dokładnie ją zbadamy i jeśli nie będzie żadnych powikłań będzie mogła pani od razu zabrać córkę .


Wydawało się ,że przez ten cały czas tylko śniłam ale jak gadałam z Mirą powiedziała ,że naprawdę Władca piekła jest moim ojcem ale po walce na jakiś czas postanowił mnie wysłać na ziemię ...







To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 25, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Księga Boga PiekiełOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz