M.H: Balthazar,jesteśmy w Piekle?
B:Tak zgadza się Mira ,chodźmy dalej Satan nie może dłużej czekać na swoją córkę ,ale przed Tundira musisz ubrać się w to.
T.W:A gdzie mam się przebrać?
B:Katie Cię zaprowadzi. Jest ona Upadłym aniołem ,która postanowiła bronić Księcia Ciemności w dniu jego wygnania z Niebios.Katie gdy sprzeciwiła się Bogu miała zaledwie 13 lat .Jest bardzo dzielna mimo ,że od tego czasu minęło bardzo dużo lat to Katie nadal jest w ciele młodej dziewczynki.No dobra koniec tych opowieści czas przywołać Katie.
T.W:A jak to zrobić?
M.H:Trzeba ustawić się w krąg i wykrzyknąć konkretne słowa przywołujące określoną osobę.
T.W:Skąd ty takie rzeczy wiesz?? Przecież ..
B:Ah no trochę to moja wina gdy była bardzo mała podrzuciłem jej książki o tym a wraz z tymi książkami Bibilię Satana.
T.W:Ale dlaczego to zrobiłeś?
B:Widziałem w niej czysty potencjał .A na tyle dobrze się złożyło, że zostałyście przyjaciółkami.
M.H:Dobra to mieliśmy przywołać Katie..
B:Powtarzajcie za mną.
Tyś jesteś Katie Upadła Anielica, któraś w wieku 13 lat sprzeciwiła się Bogu by bronić Pana ciemności. Droga Katie przyjdź powitać Córkę Lucyfera i pomóc jej na nowej drodze życia.
T.W:To chyba nie zadziałało..
K:Hejka,wzywaliście mnie.Witaj Księżniczko Akaino.
B:No tak zapomniałem tobie wspomnieć Tundiro,że twoje Piekielne imię to Akaina.
T.W:No ok ,szczerze podoba mi się bardziej od Tundiry. A co z nowym ubiorem?
K:Według mnie nie musisz się przebierać wyglądasz świetnie ale mam coś za to dla Miry.
M.H:Nie mogę się doczekać.
K:I jak ci się podoba.
M.H:No ,nie wiem...Jest pięknie .K:Cieszę się, że podoba się.Teleportujmy się Do Lucyfera.
B:Ustawmy się w krąg i niech każdy złapie się za ręce .I wypowie słowa :O władco Piekieł ,Królu ciemności.Przybywamydo Ciebie .W złych celach .Aby ludziom piekło na ziemi się stało .
*magiczna teleportacja do Satana*
S:Witaj Akaino. Długo skarbie na Ciebie czekałem .Podejdź do mnie.Abym mógł Cię przytulić.
A.W:Oczywiście Ojcze.
S:Witam Też i ciebie Miro. Balthazar napewno wspomniał ci o twojej pracy.
M.H: Witaj Władco Piekieł *składa pokłon*
Balthazar mi o wszystkim powiedział .I jestem gotowa by zająć się tym jeszcze dzisiaj.A.W:Ojcze mógłbyś mi opowiedzieć dokładną historię jak to wszystko się stało, że wylądowałam na Ziemii ?
S:Opowiem Ci później a teraz idź z Katie i Mirą nauczyć się podstawowych zaklęć.
CZYTASZ
Księga Boga Piekieł
ÜbernatürlichesTa opowieść będzie o niezwykłym świecie po śmierci.Wcielisz się w główną bohaterkę która zaczęła sprzeciwiać się Bogu i wybrała Satana jako swego mistrza .Codziennie zagłębisz się bardziej w satanizm teistyczny,lecz uważaj bo w krótce zdarzy się tra...