rozdział 1:Dziwne zjawiska

93 4 0
                                    

Gdy była już godzina 7:10 byłam całkowicie przygotowana do wyjścia do szkoły .Mam nadzieję, że nie mamy dzisiaj żadnej kartkówki inaczej będę musiała zacząć chodzić na korepetycje a jedyną rzeczą o której teraz myślę są moje ciągle powtarzające się koszmary..Jestem przerażona tym ,że ta postać znów mnie dzisiaj odwiedzi ,nie wiem przecież co ode mnie chce..

7:30
W końcu postanowiłam pójść do szkoły po drodzę spotkałam moją przyjaciółkę Mirę.

Mira:Tundira,hej..poczekaj *dyszy*

Tundira:O hej Mira .Coś się stało? Wyglądasz trochę na przerażaną.

Mira:Eh..

Tumdira:nie wzdychaj mi tu tylko mów co się dzieje ,przecież ci pomogę.

Mira:Chciałam Ci o tym wcześniej powiedzieć ale bałam się twojej reakcji..chodzi o to ,że w nocy słyszę dziwne odgłosy szeptające twoje imię i nazwisko .A wczoraj..A wczoraj widziałam cień jakiejś ciemnej postaci .Przypominała ona pół człowieka a pół zwierzęcia .Miała tłów człowieka a głowę ..chyba kozła nie znam ale dobrze na zwierzętach ,ale obawiam się ,że jesteś w niebezpieczeństwie.

Tundira:To straszne .. od jakiego czasu masz takie sny?

Mira:Nie jestem pewna ale od jakiś trzech-miesięcy..

Tundira:Wiesz..ja tobie też czegoś nie powiedziałam..Od około dwóch miesięcy męczą mnie straszne sny oraz nawiedza mnie dziwna postać ale nie wygląda ona tak jak opisałaś.Miałam zamiar zagrać w Ouija aby się czegoś dowiedzieć ale każdy się boi..

Mira:Ja z Tobą zagram nie mogę dopuścić aby stała się tobie krzywda .A teraz biegnijmy na lekcję a szczegóły omówimy na długiej przerwie.

Księga Boga PiekiełOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz