A.W:Od jakich zaklęć zaczniemy.
K:Najlepiej zacznijmy od zaklęcia zniszczenia musicie wyobrazić kogoś lub coś na co to zaklęcie rzucacie .Widzicie pewnie w oddali te Jabłko .W swoich myślach musicie je wyobrazić i poczuć głęboki gniew . Mira ty zrzucisz zaklęcie na pomarańcze aby wasze myśli się nie mieszały .Zaczynajcie!K:No jak na początek poszło wam znakomicie może teraz Mira spróbuję rzucić zaklęcie żywiołu tak samo ty Akaino każda z was ma inne żywioły Przepuszczam , że Akaina ma żywioł ognia a ty Mira masz Wody ale nie jestem pewna .To która pierwsza?
M.H: Może ja?
K:To zaczynaj.M.H:Wow!Miałaś rację mam żywioł wody.Ale do czego on mi się przyda?
K: Żywiołu wody możesz używać to tworzenia np Tsunami lub zalewania miast .Bardzo on się przyda także w czasie walki Księcia ciemności .
A.W:To teraz ja.K:O mój Satanie .Pierwszy raz widzę jak ktoś włada aż czteroma żywiołami naraz. Władasz ogniem,wodą,ziemią oraz powietrzem!Jest to naprawdę niezwykłe.
M.H:A ty Katie jaki masz żywioł?
K:Ja mam żywioł ognia.M.H: Wygląda to pięknie.
A.W:O tak Mira ma rację.
K: Przeczytam wam jeszcze mały fragment a potem pójdziemy razem z innymi odprawić czarną mszę.A.W:A o czym nam przeczytasz?
K: Fragment o magii runicznej
"To bogowie obdarzyli ludzi magią.
A ludzie zaczęli rzucać czary i zostali magami.Aby przekazywać moc, stworzyli runy i przechowywali w nich magię.Ale zdecydowali się ukryć tę wiedzę przed innymi.Tak rzekł Bowiem Mistrz:Era ludzi jest,była i będzie niszczona przez wojnę.Potęga magii nie może być dostępna dla wszystkich! Postanowili więc chronić ludzkość przed magią. Zapieczętowali kamienie runiczne ochronnymi symbolami.Zachowali wiedzę potrzebną,aby złamać pieczęcie,i przekazywali ją jedynie swoim uczniom."
Ten fragment mówi o tym jak niesprawiedliwy Bóg zabronił ludziom używać magii .
A.W:To straszne dlaczego to zrobił?
K:Bóg bał się, że ludzie odbiorą mu władzę .Twojemu ojcu się to nie spodobało uważa, że każdy powinien korzystać z czarów. Według Lucyfera każdy kto by mu się sprzeciwił powinien zostać ukarany.
M.H:I ma racje jak Ten zwyrodnialec mógł dopuścić się takich czynów a dodatkowo przyjął wszystkie zasługi Władcy Piekieł .Nie mogę się doczekać aż skopię mu tyłek za to co zrobił Lucyferowi.
A.W:J..Ja chyba nie jestem na to gotowa.
K:Spokojnie to dla Ciebie nowa sytuacja ale nauczysz się wszystkiego do walki .
A.W:Mam nadzieję, że nie zawiodę mego Ojca.
M.H:Ależ tak nie mów nawet.
K:Dobra ,dobra nie zapominajmy o tym ,że musimy odnowić czarną mszę .Ustawcie się w koło z innymi Demonami i Upadłymi aniołami.Pierwszo chór zacznie śpiewać kto zna tekst niech też śpiewa.
M.H:Jasne.
A.W:Pewnie.
K i B:Zaczynamy
Chór:Siedem świec na czarnym stole mroczny Panie przyjm ofiarę.Weź to dziecię Dar ode mnie. Sił Chaosu obdarz mocą.?:Pomódlmy się za prawdziwego Boga!
"In nomine Dei Nostri Satanas ,Luciferi Excelsi. W imię Szatana, Władcy Ziemi , Prawdziwego Boga , wszechmogącego i niewysłowionego , któryś stworzył człowieka , aby odzwierciedlał twój wizerunek , zapraszamy Siły Ciemności by obdarzyły mnie Swoją piekielną mocą . Otwórzcie bramy piekła i przyjdźcie powitać mnie jako swojego brata/ siostrę i przyjaciela. Wybaw mnie o Potężny Szatanie , od wszystkich przeszłych błędów i złudzeń , napełnij mnie prawdą , wiedzą i zrozumieniem, uchowaj mnie silnym w mojej wierze i usłudze. Niech trwam w Tobie z Chwała , Czcią i Sławą oddawaną ci po wszech czasy. ave satans!"
B:chodźcie dziewczyny reszty nie powinniście oglądać .
A.W:Dlaczego?
B:Bo to będzie egzekucja ofiary.
K:Balthazarze nie przesadzaj!Przecież one też będą walczyć. Z resztą ominęła by ich specjalność wieczoru czyli potrawka z ofiary.
M.H:Ja z chęcią zostanę.
A.W:J..Ja nie chcę tego teraz widzieć następnym razem może..B:chodź z tąd w takim razie zaprowadzę Cię do ojca.
A.W:Tak,pewnie..
CZYTASZ
Księga Boga Piekieł
ParanormalTa opowieść będzie o niezwykłym świecie po śmierci.Wcielisz się w główną bohaterkę która zaczęła sprzeciwiać się Bogu i wybrała Satana jako swego mistrza .Codziennie zagłębisz się bardziej w satanizm teistyczny,lecz uważaj bo w krótce zdarzy się tra...