,,Louisi! Musíme odsud vypadnout! Nechci žít ve strachu! Hned! Vyhrožoval mi a myslel to smrtelně vážně. A to smrtelně, myslím taky vážně."
,,Co ti řekl?"
,,No....normálně jsem tam přišla a řekla mu, že končím....Nejprve se mě snažil přemluvit k tomu, abych zůstala, ale já jsem trvala na svém....Když jsem se chystala odejít, chytil mě a vyhrožoval tím, že jestli skončím, tak mě najde a zabije. Něco v tom smyslu, že mi rozdupe hlavu nebo....nevim...něco v tom smyslu. A potom mě vyrazil ze dveří...prostě mě mrdnul na schody."
,,Počkej! Jdu mu rozbít hubu!" Louis pustil Sophii a vydal se ke dveřím.
,,Né! Stůj! Tebe taky chtěl zabít, když jsem mu to řekla....Musíme se dneska sbalit, oznámíme majiteli bytu, že musíme na rychlo vypadnout a zmizíme z podělanýho New Yorku! Zastavíme se pak ve Washingtonu a nakonec zmizneme....Myslím, že nejlepší by bylo, kdyby jsme vypadli z i tý podělaný Ameriky...Mám strach...A hlavně bych byla ráda, aby jsme spolu byli šťastný. Moc toho od života nechci, ale stejně nic nemám...."
,,Ehmm...Dobře, ale budeme s sebou muset hodit." Řekl nakonec Louis a vydal se do ložnice, kde měla Sophie všechny své věci. Jeho věci balit nemuseli, protože byly stále ještě v taškách.
,,Hele? Máš auto?" Zeptal se Louis Sophie během úklidu.
,,Jo, mám jeep....A je v něm docela dost místa. Nevejde se tam nábytek, ale myslím, že ten potřebovat ani nebudem."
,,To asi nebudeme, no...Kde máš ale to auto?"
,,Mělo by být vedle bytovky...Vlastně....je vedle bytovky." Zasmála se.
,,Dobře...Dej mi klíče." Řekl Louis a natáhl ruku. ,,Donesu si tam svoje věci."
Sophie se koukla do kabelky a vytáhla klíče.
,,Dík." Řekl Louis a vzal všech svých 5 tašek a odnesl je dolů.
Sophie se tak soustředila na uklízení, že přestala sledovat čas. Pak si uvědomila, že asi po dvaceti minutách se Louis stále nevrací. Chvilku stála na místě. ,,Louisi?" Volala a poslouchala, jestli jí odpoví. Jenže se nic neozývalo, a tak se Sophie šla podívat dolů k autu. Napadalo jí hodně věcí, pak jí napadlo, jestli se mu něco nestalo. Danny mu mohl něco udělat. přidala do kroku a málem to s ní seklo, když zjistila že před domem není ani Louis a ani auto.
,,Ten kretén zasranej!" Zařvala na celou ulici a běžela rychle domů.
**omlouvám se za krátkou část, ale jedu na dovolenou a nemám moc času..Tohle je předepsaný díl :) Díky za pochopení :)
ČTEŠ
Like a Bitch
ActionSophie Finnegan je jenom obyčejná šlapka, která si vydělává sexem, jako každá jiná....Než ale potká Louise, který jí změní život. Osudy mladých lidí milujících sex se spojí, ale jak postupně zjišťují, cesta za štěstím nebude úplně jednoduchá. Můžete...