Končím, Danny!

1.3K 49 2
                                    

,,Jo? Co?" Divil se Louis. ,,Teď, když jsme si oba tak nějak řekli, co k sobě cítíme, tak s tím prostě seknu!" ,,Sekneš s čím?" ,,Přestanu dělat obyčejnou děvku. Mám tě ráda a myslím, že bysme to spolu mohli dotáhnout daleko." Louis se šťastně usmál a díval se Sophii do očí. Nevadilo mu, jakou má minulost. On na tom nebyl o nic líp. "Feťák a děvka". Napadlo ho a musel se zasmát.

,,Víš, co mě tak napadá?" Zamyslela se Sophie. ,,Ne." Řekl Louis.

,,Mohli bysme vypadnout z tohodle pojebanýho města. Pomohlo by mi to dostat se na úroveň ženy, která si může něco dovolit. Teď ale chci o level víš. S tebou...řekněme třeba v Kalifornii nebo na Floridě. Někde, kde je hezky teplo a my bysme tam mohli žít a mít třeba nějaký malý děcka. Tuhle část života bych chtěla zahodit stejně tak, jako jsem zahodila ten starej, chudej...A chci ten novej život co nejdřív. Zejtra za Dannym dojdu a prostě skončim. Je to jako normální práce....jenom krapet jiná.

,,To by bylo super!" Usmál se Louis.

,,Koukli jsme dneska na noviny?" Zamyslela se Sophie a sedla si.

,,Ehmmm....asi ne...Ne..určitě ne." Odpověděl.

Sophie vstala, hodila na sebe jenom nějaké vytahané tričko a šla do schránky. Za chvíli přinesla noviny na postel k Louisovi, který už na sobě měl boxerky.

,,Tak co? Nějaký novinky?" Zeptal se a sedl si blízko ní.

Sophie semkla rty a pozvedla obočí, aby naznačila, že ještě neví. O deset sekund později jí ale spadla brada.

,,No-to-si-děláš-prdel!" Řekla šokovaně a skousla si malíček.

,,Co? myslíš ten článek o vraždě další štětky?" Zeptal se.

,,To ale není JENOM štětka! Tohle je...nebo spíš byla, moje kolegyně. Dělala tam, co já....Jmenuje se Meggan Foster....Ty vole! Louisi? Musíme vypadnout! Mám strach...." Řekla a snažila se vypadat v klidu, ačkoliv byla vyděšená jako štěně.

,,Máš pravdu! Příště bys to mohla být i ty....." Strachoval se.

,,Nějaký prachy mám....vypadnem z New Yorku....A...Nevim teď, jestli zůstat v Americe...Víš, Kalifornie nebo Florida zněj dobře, ale co třeba Anglie? Nebo...Kanada?"

,,To záleží na tobě....Pro mně je důležitý, abysme byli spolu. To mi stačí." Usmál se.

Sophie se polichoceně zachichotala a dala Louisovi pusu.

,,Já s tím seknu! Jdu tam teď!" Řekla odhodlaně.

,,Dobře, ale buď opatrná."

Louis jí ještě chytil za ruku.

,,Budu ti držet palce." Řekl a dlouze jí políbil.

Po dvaceti minutách příprav se Soph vydala do bordelu, aby mohla oznámit konec. Je to spíš taková formalita. Výpověď by byla naprostá kravina.

Když Sophie vešla do dveří, Danny byl hodně překvapený. Žádná z holek sem nikdy v době volna nešla.

,,Teda, Soph! Co ty tady děláš?" Smál se a byl velmi překvapený.

,,Já jsem tady jenom na skok, Danny." Řekla a koukala se při tom na zem.

,,Jo? Co potřebuješ? Došli ti prachy?"

,,Už nechci dělat tuhle pitomou práci!" Řekla a vrtěla při tom hlavou.

,,Sophie, pochop, že to teď nejde. Potřebujeme tě! Jsi tady nejlepší! Nejhezčí a prostě super!" Přemlouval ji.

,,Mám přítele, Louise. Nehci už dělat štětku. Louise miluju!" Bránila se. ,,ona nějaká sexy holka zase přijde. já chci začít normálně žít!"

,,Jestli toho necháš, zabiju tě. A teď makej na pokoj. Máš zákazníka!" Zařval vztekle.

,,Jak můžu mít zákazníka, když mám volno?" Divila se.

,,Tvůj pokoj používá ještě jedna kurva....Když tady nejseš, tak musím nějak vydělávat!"

,,Já tam ale nejdu! Seru ti na to, kreténe! Dělala jsem to tady s takovou masou chlapů, že když na to teď pomyslím, dělá se mi blbě! ze sebe samotný! Jdi do prdele, kurva! Nejdu na posranej pokoj! už nikdy tam nepudu!" Sophie byla taky naštvaná a na poslední větu dala opravdu důraz.

Otočla se a šla k východu. Potom jí ale Danny chytil pevně za ruku a přitáhl ji zpátky dovnitř.

,,Pusť mě! Kurva, slyšíš?!" Ječela.

,,Teď mě poslouchej ty kurvo! Jestli zejtra nepřijdeš na pokoj, tak ti přísahám, že tebe i toho tvýho Louise rozsekám! najdu si tě a rozkopu ti hubu, děvko!"

Po tomhle proslovu si Sophii přitáhl ještě blíž k sobě a vší silou jí odhodil ven. Dveře byli otevřené, takže upadla na schodech. Chvilku dýchala a potom se rozbrečela. Měla strach. Nečekala něco takového. Věděla, že se naštve, ale že udělá tohle, by jí nenapadlo. se slzami v očích běžela domů. Otevřela dveře a padla do náruče Louisa. ,,Ten kretén! Ten Kretén!" Křičela mu do ramene.

 **Nový obal vytvořila: Tulissa, děkuju :D Prosím vás o votes a děkuju za reads :3

Like a BitchKde žijí příběhy. Začni objevovat