6. fejezet

59 2 0
                                    

EMILY

Csata a Sötét Világ határán

Elindultam a Kapu felé. Még mielőtt átléphettem volna a Sötét Világba, Lucy visszarántott.

- Te most komolyan át akarsz menni?!

- Fel kell tartani őket valahogy - mondtam. - Ha ott kezdjük el a csatát, akkor addigra Mark és Percy visszatérhet, amire Thanos eléri a határt.

- Ebben igaza van - adott nekem igazat a Skarlát Boszorkány, aki nem volt hajlandó elmondani az igazi nevét. A többiek meg nem mondják el.

Ismélt nyílt egy átjáró, és Strange lépett keresztül rajta.

- Jönnek. Chase nem jön.

- Akkor jó - mondta Lucy. - Mi meg épp készülünk át a Sötét Világba harcolni.

- Hogy mi?!

- Ne izéljél, csak gyere! - mondtam, és atléptem a Sötét Világba. Tőlünk kb egy kilométerre Thanos serege közeledett a Kapuhoz.

- Te most oda akarsz menni hozzájuk és harcolni akarsz? - kérdezte Korra.

- Csak az időt kell húznunk - mondtam.

- Nem egy bölcs dolog - motyogta Mako.

- Van ilyen - vontam meg a vállam, és tűzidomítással a levegőbe emeltem magam, és Thanos felé kezdtem repülni. Még a szemem sarkából éppenhogy láttam, hogy a többiek is megindulnak az ellenség ellen.

Küldtem két tűzgolyót Thanos ellen, aki ezeket kivédte egy energiapajzzsal, majd egy sugarat lőtt felém, ami egyből a földre küldött. Meg sem várta volna, hogy felkeljek a földről, a jobb kezében idézett egy fénybotot, aminek mindkét vége hegyes volt. Aztán felém hajította.

Már lepergett előttem az életem. Csukott szemmel vártam, hogy belém nyilaljon a fájdalom és meghaljak, de az nem jött. Felnéztem, és Korra állt előttem, Thanosra nézve. A fénybot pedig a mellkasából állt ki.

Korra összeesett, én pedig gyorsan odaugrottam hozzá. Felemeltem a fejét.

- Nem lesz semmi baj - mondtam neki. Amint a fénybot eltűnt, megpróbáltam elszorítani a vérzést, de nem sikerült. Korra megfogta a kezem.

- Öljétek meg Thanost! Szabadítsátok fel a Sötét Világot!

- Nem hagylak itt!

- Semmi baj. Én mindig ott leszek neked - suttogta Korra, és a tekintete üressé vált. Valami fényszerű anyag kirepült a szájából, és a levegőben szertefoszlott.

- Mostmár te is tudod, hogy milyen érzés elveszteni egy számodra fontos személyt - mondta Thanos a hátam mögül. - Tudod, hogy milyen mindent feláldozni a győzelemért.

Csak magam elé bámultam, meg sem fordultam Thanos felé. Teljes mértékben elöntött a Thanos iránt érzett gyűlöletem. Avatár állapotba léptem.

A Végső Csata - Végtelen Háború 5. Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon