10. fejezet

65 2 0
                                    

PERCY

Végjáték

- Látom őket! - kiáltotta Mark a gép hátuljából.

- Én is - válaszoltam. Lenéztem a Kapu közelébe, és láttam, hogy Emilyék nem bírták visszatartani Thanost.

- Péntek, mennyi esélyünk van megnyerni a csatát? - kérdezte Mark az MI-t.

- Húsz százalék - válaszolta Péntek. Nem tetszett ez az esély. Töprengeni kezdtem, hogy hogyan tudnánk legyőzni Thanost. Aztán egy nagyon rossz ötletem támadt.

- Ugorj ki! - mondtam Marknak. - Úgyis földidomár vagy, tudod tompítani az érkezést.

- És te addig mit csinálnál? - kérdezett vissza.

- Csak ugorj ki!

Mark nem ellenkezett többet. Kinyitotta az ajtót, és kiugrott a gépből. Én pedig lejjebb ereszkedtem, és Thanos felé kezdtem repülni. Mielőtt még belerepültem volna a titánba, rögzítettem a kormányt, és én is kiugrottam a gépből.

Az esés rohadtul fájt, talán egy-két bordám el is tört tőle, de más nem. Mondjuk ez nem tudom hogyan volt lehetséges, mert egy teljes sebességgel száguldó gépből ugrottam ki. De ezzel ellentétben Thanosnak sokkal jobban fájhatott. Ugyanis ez a repülő, amiről az előbb beszéltem, telibe trafálta Thanost. A gép romjai előttem hevertek. Kizárt, hogy túlélte az ütközést.

- Percy! - rohant oda hozzám Mark, Emily, Zoé és Artemisz.

- Megvagyok - tápászkodtam fel. A romokhoz sétáltam, hogy megkeressem Thanos testét és a Végtelen Kesztyűt. Aztán megmozdult a romok alatt valami. Mielőtt még észbe kaphattam volna, Thanos elkapta a nyakam, és a levegőbe emelt, majd a földbe döngölt.

Emily két tűzgolyót küldött Thanos felé, de ezt egy energiapajzzsal blokkolta, aztán engem Emily felé hajított. A lány kitért előlem, én pedig ismét a földön landoltam.

- Igazatok van, ne is kapjatok el! - tápászkodtam fel még pár törött bordával.

Egy fénysugarat küldtem Thanos felé, amit Mark és Bolin egy-egy lávacsóvával toldott meg. Thanos ezeket is kiblokkolta, aztán egy Végtelen Sugarat küldött Mark felé. Én a srác elé ugrottam, és egy sötét fény sugárral válaszoltam Thanosnak. A két sugár összecsapott, és olyasmi történt, mint Harryéknél a Prioir Incantatem.

Azért Thanos még a szabad kezével megidézte a Szellemgömb erejét, vagyis szintén a sötét fényt, és azt pedig Emilyék felé lőtte. Erre Emily egyszerre az összes elemmel válaszolt, Bolin pedig segített neki egy kis lávával, Mako pedig villámmal, de még így sem tudtuk legyőzni. Aztán jutott eszembe:

- Mark! - szóltam a srácnak. - MOST!

A srác szerencsére megértette, hogy mire célzok, és Thanosra szegezte mindkét kezét, és a ruha tenyeréből egy kék színű lézer jött ki. Amint a lézer elérte Thanost, mindkét támadását egyszerre hagyta abba, és hátrafele kezdett esni. Mögötte egy kapu nyílt, ami szép lassan elkezdte beszívni Thanost.

- Vége van - mondtam, és egy légáramlattal belerúgtam Thanost az összes Végtelen Kővel és a Végtelen Kesztyűvel együtt az átjáróba, majd az bezáródott.

A Végső Csata - Végtelen Háború 5. Onde histórias criam vida. Descubra agora