7. fejezet

55 2 0
                                    

PERCY

A Stark Torony

A Stark Torony New York második legmagasabb épülete volt. Nem volt nehéz megtalálni, ugyanis a tetején szép neontáblákkal ki volt rakva, hogy STARK.

Bementünk a toronyba, mikor egy hang szólalt meg:

- Mr. Stark épp nem tartózkodik az épületben, kérem távozzanak! - mondta a hang.

- Én vagyok az, Péntek - mondta Mark. - Mark. Mark Brown.

- Akkor mégjobban tudnod kéne róla, hogy Tony Stark nincs itt - mondta az MI.

- Tudom - sütötte le a szemét. - Pepper itt van?

- A felső szinten - válaszolta Péntek, és egy liftajtó nyílt ki előttünk. Beszálltunk, és a lift őrületes sebességgel elindult felfelé.

Mikor kinyilt a liftajtó, egy nappaliszerűség tárult a szemem elé, ahol egy szőke nő ült egy kanapén, és tévét nézett.

- A Bosszúállókat már egy jó ideje nem látták. Egyszerűen csak eltűntek, és senki sem tudja, hogy hova - mondta a tévé.

- Khm... - köszörülte meg a torkát Mark -...Pepper...

- Mark? - nézett rá a nő. - Te hogy kerülsz ide? Hol van Tony? - most rám szegezte a tekintetét. - És ki ez?

- Ő Percy Jackson - mondta. - Tony miatt jöttünk.

★★★

Mark elmondta, hogy ki vagyok, és hogy Tony meghalt. Ennél a résznél Pepper zokogni kezdett. Aztán átadta neki Tony utolsó levelét a próféciával a másik oldalán.

- Mielőtt Tony meghalt, még Wakandában azt mondta Emilynek, hogy kifejlesztett egy fegyvert, ami képes elválasztani a Sötét Világot a mi világunktól, és ezzel Thanost csapdába ejteni - mondtam. - Azt kérte, hogy csak halála után használjuk fel ezt a fegyvert.

- Nem egy világban ejti csapdába Thanost az a fegyver - mondta Pepper, miközben elindult a fegyverért. - Hanem egy köztes űrben. Egy dimenzióűrben.

- Dimenzióűrben? - kérdezte Mark. - Az mi?

- Tudjátok, hogy van a kilenc világ, amit a Világfa köt össze - magyarázta. - Ez a kilenc világ egy dimenziót alkot. Vannak ugye a csillagok és más égitestek is, de ezek mind ebbe a dimenzióba tartoznak. Ez egy dimenzió. A Sötét Világ is egy ilyen féle volt, csak ott két dimenzió, az Anyagi és Szellemvilág lett összevonva. Minden dimenziónak, vagy ahogy tudományosan hívjuk őket, univerzumnak van egy kiteljesedése, amit kilenc világ alkot. Minden egyes univerzumnak van egy központja. Ez mindig Midgard.

- A Föld - mondtam.

- Nem teljesen. A Föld csak egy bolygó Midgardban. Szóval minden egyes Midgardban van egy Föld, amin mindig van egy Percy Jackson, egy Mark Brown vagy bárki. Csak más szerepeket töltenek be, mint ti.

- Hasonmásokra gondolsz? - kérdezte Mark.

- Valami olyasmi, igen. Már elfelejtettem a nevüket, de végülis hasonmások. Szóval az univerzumok között vannak ezek a dimenzióűrnek nevezett valamik. Ezek szó szerint a semmik. Nincs ott semmi, csak valamilyen lények élnek odakint, amiket még senki sem látott. Onnan áramlik a Sötét Anyag is, ami a világegyetemben található.

Egy hatalmas műhelybe érkeztünk, ahol Vasember-páncélok pihentek a tárolójukban. De több száz volt belőlük.

- És abba az űrbe löki Thanost az a fegyver? - kérdeztem.

- Igen - válaszolta Pepper, és az egyik asztalról felvett egy kis kör alakú cuccost, ami középen kéken fénylett. Felém nyújtotta. - Ez az.

Elvettem, és a szemem elé emeltem.

- Hogy működik? - kérdeztem.

- A megfelelő embernek fog csak működni. A tenyeredbe kell tartanod, és ha működik, akkor a karodra fog mászni, és majd az elméddel tudod irányítani, hogy mit csináljon - magyarázta Pepper. Én pedig ahelyett, hogy megpróbáltam volna, gyorsan zsebre dobtam.

- Nagyon köszönjük, Pepper. Sajnáljuk, de nekünk mennünk kell - mondta Mark, és még hozzátette: - Részvétem Tony iránt. Egy igazi hős volt.

Pepper még könnyezve biccentett egyet, mi pedig gyorsan szaladni kezdtünk, hogy még időben a Kapuhoz érjünk.

A Végső Csata - Végtelen Háború 5. Donde viven las historias. Descúbrelo ahora