11

212 37 25
                                    

Lexoni në përgjegjësinë tuaj.

-Ose vazhdo ti e para sepse pas asaj që do të them unë nuk besoj të ngelet diçka për të thënë.-i'a dha asaj të drejtën e fjalës sepse nuk mund t'i thoshte asaj se bashkë me Savën kishin vendosur të largoheshin, ngase e bija ndjente mall, e ai e dinte se malli ish bërë për t'u shuar ose do të mbeste çdo herë një peng. Por Sava ishte shumë e vogël për të patur një peshë të tillë.

-Respekte për më të mëdhenjtë.-i buzëqeshi atij e Kelvisi kaloi duart lehtë në belin e saj. Lëvizi deri në fundin e bluzës e pastaj ngadalë vazhdoi për lart.

Puthej lehtazi bluza me trupin e saj e pastaj edhe duart e tij takonin trupin që shkrihej në ato prekje. E ndali zhveshjen kur gjoksi i saj u bë i dukshëm për sytë e tij.

-Mos do kërkoje leje për të dalë?-vazhdoi të largonte bluzën e ajo ngriti duart lart si të qe duke aprovuar të gjitha idetë që kalonin në mendjen e tij perverse.-Ku do të shkoje?-e pyeti ai ndërsa hodhi tutje bluzën, e buzët i ngjeshi në qafën e saj.

-Ose e di çfarë...-tha në pëshpërimë ajo.

-Oi dhe ti o Den,-i pakënaqur prej fjalëve i puthi lehtazi supet e me dhëmbë rrëshkiti për poshtë rripat e reçipetave të saj.

-Hë,-foli edhe një herë ajo me sytë e mbyllur. Qindra mornica i kaluan nëpër trup kur duart e tij rrëshkitën në vithet e saj.

-Ta vë.-i etur për më shumë e ngjeshi atë pas murit e prekjet e tij përçonin impulse elektrizuese tek ajo.

Një frymëmarrje e thellë zgjeroi kraharorin e saj e Kelvis sytë nuk i'a ndau gjoksit, atij gjoksi ndjellës që sikur u bë më i plotë ndërsa ajo dukej se po shkonte në qiej të panjohur.

-Çfarë?-artikuloi me vështirësi ajo, pak para se të pranonte puthjet e tij të etura. E ai i foli lehtë në vesh.-I pacipë.-tashmë gati pa zë foli.

Ai e preku mbi rroba në zonat më intime e ajo lëshoi frymëmarrjen që u përplas mbi flokët e tij në pjesën afër veshit e atij qindra ndjesi i'u rizgjuan.

-Atë që ngrite gjeji vend ëmbëlsirë.-puthjet i egërsoi dhe prekjet e tij u bënë më të paturp. E ngriti peshë e pastaj e çoi në dhomën e saj. E lëshoi mbi shtat e i gjithë trupi i saj u bë më i dukshëm ndërsa i ekspozohej atij pa kurrëfarë ndrotjeje.-Tashmë mund të flasësh.-shkoi drejt derës dhe e mbylli me çelës. Hoqi pantallonat dhe bluzën e rifilloi puthjet nga e para.

-Ndoshta flasim nesër.-shtrëngoi ndër duar flokët e tij e thjesht ndjeu momentin. Gjuha e saj përshkoi pjesën pas veshit të tij e ai buzëqeshi.

-E di, ky ka për të qënë seksi i vitit. Mmm sa po më shijon.

E ndryshe nga hera e parë që gjithçka i'u duk mekanike tashmë ai po ndizej, e ajo po bashkëpunonte. Faqet e saj u skuqën e drithërimat i'u shtuan. Mashkulli mbi të dinte si të bënte dashuri edhe pa seks.

-Po më pëlqen edhe mua.-deklaroi hareshëm ajo e nuk i vinte emër atyre që po ndjente. Ngase çdo qelizë e trupit të saj ndjente prekjet dhe puthjet e tij të shpërndaheshin në mënyrë të rregullt e pastaj të çrregullt. E pastaj ajo lëshoi frymëmarrjen e ngrohtë edhe një herë në flokët e tij. Zinxhiri i pantallonave të saj s'ish më një pengesë, e ndërsa pantallonat puthnin ngadalë shalët e saj, Kelvis rendte pas tyre me puthje.

U ndal në kyçet e këmbëve të saj, aty ku herën e kaluar kish dëgjuar ofshama kënaqësie prej saj, e sonte veç tyre mori edhe buzëqeshje e një fjalë 'të dua' gati të pazëshme të cilën u shtir sikur nuk e dëgjoi.

Lehtë lëvizi mbi të e të njëjtën rrugë që përshkuan pantallonat e saj, tashmë e bënë të brendshmet e pas kësaj ai i hapi këmbët e u pozicionua mbi të. Kish harruar të zbulonte gjoksin e saj.

Fati në duart e sajWo Geschichten leben. Entdecke jetzt