Jisoo
Bugün son hazırlıklar için saraya gidicektik.Heyecanlıyım çünkü düğüne 2 gün kaldı.Umarım bir aksilik çıkmaz.
"Jisoo araba geldi çabuk ol"
"Geliyorum!"
Sonunda gidiyoruz.Koşarak aşağıya indim.Araba kapının önünde bekliyordu.Annemde o sırada görevliye(*pçt:başka ne denir bilemedim )eşyaları veriyordu.Hemen arabaya bindim.Annem de işini hallettikten sonra gelip yanıma oturdu.Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.Hayalleri gerçek oluyordu.Amacının iyi olduğunu biliyorum,bizim daha güzel bir hayat yaşamamızı istediğini de biliyorum.Ben kendi kendime düşünürken saraya varmıştık.Arabadan inip görevlilerin peşinden içeriye girdik.Etrafta insanlar koşuşturmaca içinde bir o yana bir bu yana gidip duruyordu.Sarayın salonuna geldiğimizde karşımızda kral,prens ve biri daha vardı.Onu ilk kez görüyordum.Gerçekten çok yakışıklıydı.Kalbim neden böyle atıyor.Annemin iteklemesiyle kendime geldim.Önlerinde eğilip selam verdikten sonra bakışlarım tekrar onda takılmıştı.
Konuşmalara arada karışıyordum onun dışında ilgi odağım tamamen karşımda ki adamdaydı.İsminin Jinyoung olduğunu öğrenmiştim.Gözleri bir anda gözlerimle buluştuğunda ne yaptığımı fark ettim.İzinlerini alarak lavaboya gittim.
Jungkook
Evde yine tek başıma kalmıştım.Her zaman olduğu gibi...
Düğüne son 2 gün kalmıştı ve bugün son hazırlıklar için saraya gitmişlerdi.Annem gitmeden önce bodrumun kapısını açmıştı.Açtığı anda dışarı koşup kaçmak istemiştim ama kimsemin olmadığı bu dünyada nereye gidebilirdim ki.
Evde oturmuş kendim için yemek hazırlıyordum.Kendime gelmek için annemle gün içerisinde söylediğimiz şarkılardan birini söylüyordum.
So long, it was so long ago,
but I've still got the blues for you.《Çok uzun,çok uzun zaman önceydi
Ama hala senin için dertleniyorum.》So many years since I've seen your face.
Here in my heart, there's an empty space
where you used to be.《Yüzünü gördüğümden beri uzun yıllardır
Tam kalbimde,boş bir yer var
Eskiden olduğun yerde》So long, it was so long ago,
but I've still got the blues for you.《Çok uzun,çok uzun zaman önceydi
Ama hala senin için dertleniyorum》Though the days come and go,
there is one thing I know.
I've still got the blues for you.《Günler gelip geçerken
Bildiğim tek şey var
Hala senin için dertleniyorum》Gözlerimden yaşların akmaya başlamasıyla şarkıya son verdim.
"Anne ben artık y-yanına gelmek istiyorum..."
Milyon yıl sonra bölüm attım 🎉🎉🎉
Oy vermeyi unutmayın ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓒𝓲𝓷𝓭𝓮𝓻𝓮𝓵𝓵𝓪
FanfictionPrensler her zaman bir prenses'e mi aşık olmalı? Disney series -1-