8

15 2 0
                                    

Minden oké.
Jaaaa hát igen ez az egyik olyan szép mondat ami több jelentéssel bír.
-Az egyik:
Mikor tényleg minden oké de nem tudod kimutatni és azt hiszik hogy életed egyik legdepisebb napját éled de amúgy csak nincs kedved mosolyogni.
-Másik:
Mikor van valami baj de inkább nem mondod mert tudod hogy úgyis felbassza magát rajta és nem akarsz veszekedni.
+1: Mikor elhiszik hogy minden a legnagyobb rendben és ez tényleg így is van.
Na ja ez a legritkább.
Én elég gyakran bele esek ezekbe a szituációkba és gyűlölöm mikor nem hiszik el amit mondok és olyan dolgot állítanak ami nincs is úgy.
Én érzem és én őszinte ember vagyok főleg VELE de neki ki kell találni olyan dolgokat amik nincsenek és még az érzés közelébe sem vagyok de Ő holtig állítja hogy az úgy van és én biztos azt érzem.
Ilyenkor tudom felbaszni igazán magam de nem ezt sem mutatom mert akkor újabb konfliktusokba keveredek...

Lehet enyhén konfliktus kerülő vagyok és inkább csendben tűrök..
De az is előfordulhat hogy leszarom azt hogy nekem mi rossz mert csak az a lényeg hogy NEKI jó legyen és hogy jól érezze magát bármi.

Szóval igen a mai napra csak annyit hogy minden oké.

Különben amúgy fél holtan fekszem, taknyosan 3 takaróval és várom hogy lemenjen a lázam szóval ja......

Átlag Where stories live. Discover now