Merhaba Canlarım Bu Bizim İlk Kitabımız Lütfen Desteklerinizi Esirgemeyin...🙏🙏🙏
Keyifli Okumalar...
**********
Sonbahar, yerini amansız bir kışa bırakırken, soğuk havayı bedenimin her köşesinde derinden hissederek yürüyordum.
Kararmış, bulutlar, yaprakları dökülen ağaçlar ve çocukların terk ettiği oyun parklarıyla İstanbul, gözüme çok yorgun ve hüzünlü göründü. Tıpkı benim gibi.
Sonra derin bir nefes alarak yürümeye devam ettim. Esen rüzgarın soğukluğunu iliklerime kadar hissedince titredim ve montuma daha sıkı sarıldım. Biraz daha yürüdükten sonra sahilde durdum ve Deniz'in o muhteşem kokusunu içime çektim. Bu koku oldu olası huzur verirdi bana.
Bu kokuyla beraber, çocukluğumun eskimiş anıları da bir bir önüme dizildi.
Bir zamanlar cesur taksicinin kızıydım babamla lunapark'a giderdik haftada birgün çok eğlenirdik babamla ne zaman pamuk şeker görsem aa baba pamuk şeker derdim babam benim pamuk şeker'i çok sevdiğimi bildiği için iki tane alırdı.
Babam öldükten sonra lunapark'a asla gitmezdim.
Hayat'a küsmüştüm odam dan dışarı çıkmazdım. Ama annem için ayakta durmam lazımdı Kendime hergün iş aramak için dışarı çıkıyordum. Ama bir türlü iş bulamıyordum. Soğuk içime işliyordu hemen olduğum yerden kalktım ve eve doğru yürümeye başladım.Uzun bir yoldan sonra eve vardım zil'e bastım ve kapıyı annem açtı çok merak etmiş beni belliydi halinden.
{Miray'ın Annesi}= "Hoş geldin kızım, bu saate kadar nerde kaldın. Telefonuna neden bakmıyorsun"
Kusura bakma anneciğim zamanının nasıl geçtiğinin farkında değildim telefona baktığımda aramanı gördüm.Yine sessizde unutmuşum saatin geç olduğunu da o ara fark ettim.
{Miray'ın Annesi}= Bir daha beni habersiz bırakma kızım öldüm meraktan telefonu da çıkar sessizden
"Merak etme annecim bir daha habersiz bırakmam."
{Miray'ın Annesi}= Hadi elini yüzünü yıkada gel bakalım sofrayı kuralım küçük hanım
"Oh mis gibi kokular geliyor burnuma yine döktürmüşsün annecim gel bakalım şöyle
Sultanım geç sen otur ben sofrayı kurarım."****
{Miray'ın Annesi}="İş buldun mu kızım kendine bulmadıysan ben buldum sana bir iş hani bizim eski komşumuz. Halime teyze var ya onun oğlu kendine kafe açmış onun yanında çalış hem onlar tanıdıklar başına kötü bir işte gelmez. Biraz uzak ama olsun en azından güvenilir insanlar sen ne dersin kızım.''
Yok anne bugünde o kadar gezdim ama iş bulamadım tüm iş yerleri erkek eleman arıyorlar. Tamam anne yarın Halime teyzenin oğlunun kafesine giderim konuşurum olursa çalışırım olurmu annecim ben sofrayı kaldırayım hemen yatacam bugün çok yoruldum.
Sofrayı toparladıktan sonra annemin yanağından kocaman bir yanak aldım ve odama gittim ve telefonumu şarja taktım sonra hemen kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah güneşinin yüzüme vurmasıyla hemen kalkıp üstümü giyindim annem kalktığında kahvaltıyla uğraşmasın diye ben hazırladım ve evden çıktım. Bakalım Halime teyzenin oğluyla anlaşa bilecekmiyiz anlaşırsak orada çalışacaktım.
Kafe'ye doğru ilerlerken büyük bir holding dikatimi çekti ve holding'e baktım acaba iş başvursunda bulunsam alırlarmı beni. Hemen gidip konuşmalıyım çünkü bende üniversite'de mimarlık bölümünden mezun oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI
RomanceKitapımız Adı ( AYKIRI ) İlk kitap'ımız Desteklerinizi Bekliyoruz Olabilidince Erken Bölüm Atmaya Çalışacağız Desteklerinizi Esirgemeyin Lütfen