ONUR TUNA ( TALHA AYKIRI )
İstanbul'un en gözde ve en yakışıklı bekarıdır. Gittiği her yerde dikkatleri üzerine toplar. Kadınlar etrafında pervanedir. Mükemmeliyetçidir, asla hata kabul etmez. İşinde acımasızdır, ikinci bir şansı asla vermez. Hayatta değer verdiği ve güvendiği kişiler azdır. Acımasız görünmekten hoşlanır. İnsanların ondan çekinmesini ister.
SEVDA ERGİNCİ
( MİRAY AKIN )
Miray'da insanları etkilen şey karakteridir. Dürüst, çalışkan, akıllı, idealisttir. Haksızlığa gelemez. Karşısında patronu da olsa, ortada bir haksızlık varsa bunu söyler. Lafını esirgemez, korkmaz. Çok akıllı ve beceriklidir.
ALİ ERSAN DURU ( UYGAR KARA )
Uygar Talha'nın en yakın arkadaşıdır Talha ben ve Toprak'dan başka kimseye güvenmez çünkü biz Talha ile çokukluktan beri arkadaşız yediğimiz iştiğimiz ayrı gitmez. İkimiz birlik olduk kendimize bir holding inşa ettirdik.
KENDALL JENNER ( ASYA KARA)
Asya Uygarın kardeşidir üniversiteyi okudu çünkü kendisi çocukluk aşkı toprak'ı seviyor toprak ise onu sevmiyordu ve Toprak'a aşkını bir türlü itiraf edemiyordu.
ROHİT KHANDELWAL ( TOPRAK ULAŞ )
Toprak, Talha ve Uygar üç'ü çok yakın arkadaştır ben aralarına yeni girmeme ramen ben sanki yıllardır yanlarındaydım. Kendi halimde yaşayan biriydim ta ki Asya hayatıma girmeyene kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYKIRI
RomansaKitapımız Adı ( AYKIRI ) İlk kitap'ımız Desteklerinizi Bekliyoruz Olabilidince Erken Bölüm Atmaya Çalışacağız Desteklerinizi Esirgemeyin Lütfen