Sevgili okurlar...Öncelikle kitapta yazım hataları ve yanlış yazım kuralları olabilir bu yüzden şimdiden özür dilemek istiyorum.
Bu kitap; asi bir kızın hikayesi...
Bu kitap; psikopat bir kızın kitabı...
Bu kitap; 4 kız arkadaşın hayali...
Medya:Başrol kızımız Afra.
Bu kitapta sizin oylarınıza, sizin yorumlarınıza ihtiyaç var. Kötü yorumlarınız da,iyi yorumlarınızda önemli. Düşüncelerinizi belirtin ki kitapta deyişiklik yapabileyim.
Unutmayın! Siz olduğunuz için kitap var. Sevgiyle kalın 💜
♥İYİ OKUMALAR♥
Yine alarmın o tiz sesiyle uyandım.
Gözlerimi yarım açmış bir şekilde alarma baktığımda saatin 07:00 olduğunu görmüştüm.Aybüke'nin bir saatte hazırlandığı aklıma geldiğinde yataktan fırladım.
Önce yanımda yatan Kayla'yı uyandırdım. Kayla'nın ela gözleri açık kahverengi saçlarının arasından daha uyanamadım desede kalkacağını bildiğimden daha fazla oyalanmadan Ravza ve Aybüke'yi uyandırmak için odalarına girdim ama Ravza'nın yatakta olmadığı fark ettim.Aşağıya indiğim de Ravza'nın bize her zaman ki gibi kahvaltı hazırladığını gördüm. Yanağına bir buse kondurdum.
Ben ne kadar sinirli, soğuk, acımasız görünsem de kardeşlerime tam tersiydim. Ailemiz sahip çıkmıyordu yada ailemiz yoktu belki ama biz birbirimize sahip çıktık. Biz birbirimize aile olmuştuk...
Ravza ile beş yaşımda yetimhanede tanışmıştım. Ben bebekliğimden beri orda olsamda o beş yaşındayken düşmüştü o kimsesizler yurduna. Aybüke ve Kayla ile ilkokulda tanıştık. O zamanlar fazlasıyla yaramaz bir dörtlüydük.
Aybüke demişken ben onu uyandırmamıştım değil mi?
Hemen yukarı çıkıp odasına girdim.
Zaten hep Aybüke böyleydi.
Kayla bir çağırdığımda hemen kalakardı. Ravza'yı çağırmama bile gerek kalmazdı. Ama Aybüke öyle mi? Bir saat uyandırmaya çalış. Uyanınca bir saat hazırlansın.Neyse... Bir salladım iki salladım
Uyanmayınca kafasından aşşağıya suyu döktüm.Bu işler böyle.
Bağırmıştı fakat o da alışmıştı artık su ile uyandırılmaya. Sabredemiyorum.
O sırada aşağıdan Ravza'nın sesi duyuldu. "Okula geç kalacağız! Diğer yıldan müdür bize takık zaten! Bir bahane arıyor okuldan atmak için. Hadii! Kime diyorum?!"
Aybüke'yi de uyandırdığıma göre artık hazırlanabilirdim.
Kayla'nın da hazırlanmış aşağıya doğru indiğini görünce daha hızlı hareket etmem gerektiğini düşündüm ve hemen hazırlanmaya başladım.
En son deri ceketimide giydiğimde hazırdım. Zaten okukda deri ceketliler diye bilinirdik. Hemen aşağıya inip kahvaltı masasına oturdum herkez hazırlanmıştı.
Gözlerimi Aybüke'nin ateş saçan kahverengi gözlerinden kaçırmaya çalışıyordum. En son dayanamayıp "Ne bakıyosun be?!" diye çıkıştığımda cevap verdi. "Afra insan öyle uyandırılır mı?! Kaç günden beri korkudan altıma yapacağım" dediğinde kızlarla birlikte katıla katıla gülmeye başlamıştık.
Kayla gülmeye devam ediyor bir yandan da bir şeyler söylüyordu. "Ee sende uyansaydın,ölüyoruz seni uyandırana kadar"
Ravza yine vicdanına yenik düşmüştü. "Yazık kıza. Bir daha böyle uyandırmayın" dedi ve bana bakarak devam etti. "Tamam mı?" merhametli kardeşim benim. Ravza sarışın,mavi gözlü 1.60 boylarında güzelliğiyle dikkat çeken, hanfendi tavırlarıyla sevilen biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ GENÇ
De Todo'Söylemelimiydim?'diye geçirdim içimden fakat yanlış bir karar olduğunu fark edip vazgeçtim. Nasıl söylenebilirdi ki böyle bir şey? Nasıl söyleyebilirdim cinayeti? Suçuma ortak etmeyi nasıl düşünebilirdim? Ben güçlü ve CESUR bir kızım. Kendimi güçsü...