⏩ KAPTAN TUNA ⏪

15 3 6
                                    

Okuldan ilk başta 10. ve 11. sınıflar çıkmaya başladı . Daha sonra birden Tuna göründü okulun kapısında . Melis gözünü kırpmadan ona bakıyordu . Tuna okulun kapısından çıkarken kafasını hafifçe öne doğru eğip , sarı saçlarını eliyle yana doğru düzeltip , kafasını geri kaldırmıştı . Sonra da Melis'in ona çok dikkatli baktığını farketti ve ona doğru yürümeye başladı, Melis bir an tedirgin oldu , o sırada Melih birkaç erkek çocukla konuşuyordu . Sanırım arkadaşlık kurmaya çalışıyordu . Tuna'nın ise Melis'in olduğu banka gelmesine çok az kalmıştı . Tam Melis'e doğru bakıp konuşacağı an bir erkek gelip Tuna'ya "kaptan Tuna , seni istiyorlar" dedi . Tuna da daha konuşmadan oradan gitmek zorunda kaldı . Melis de arkasından bir ohh çekti.

Tuna'ya KAPTAN TUNA demeleri Melis'in garibine gitti . Neden ki ? Neden kaptan ? Peki neden Tuna kaptandı ? Ayrıca kaptan ne demekti ? Kaptan kelimesini neden Tuna'ya kullanıyorlardı ? Ve kaptan kelimesi ne anlama geliyordu ? Melis bunları düşünürken yanına bir kız gelmişti . Melis onu birkaç saniye sonra farketti . İlk başta kız "merhaba" dedi . Melis de ona "merhaba" dedi ve sohbet etmeye başladılar . Kızın adı Sıla'ydı. Bayağı bir sohbet ettiler ve Sıla bir anda "ben 9/I 'deyim. Ama okulun ikinci haftası bir sınav olacak ve umarım 9/H'ye geleceğim . Ama bir sorun var ya o H'den başka bir sınıfa giderse ..." dedi . Melis ise ona "kim ?" diyebildi sadece . Sıla biraz duraksadı. Sonra Melis ihtiyaç duyduğu için şöyle bir cümle kurdu :"doğru ya bana yeterince güvenmiyorsun ve haklısın çünkü az önce tanıştık " Sıla hâlâ susuyordu . Sanki bir şeyler düşünüyordu .

Melis "ama bak ben 9/H'deyim , istersen sana yardımc... " Sıla hemen heyecanlandı . Halbuki Melis daha cümlesini bitirmemişti . Sıla "inanmıyorum , gerçekten mi ???" Gibi cümleler kurarken Melis onun sözünü kesti ve "kim o çocuk ?" Dedi .
Sıla hâlâ söylemek istemiyordu . "Hâlâ yeni tanışmış sayılırız değil mi ? Sana şu an söyleyemem ama belki daha sonra senden yardım isteyebilirim " dedi . Melis "pekala"dedi .
O sırada yanlarına bir kız daha geldi . Bu kızın adı Merve'ydi ve Merve Sıla 'nın arkadaşıydı . Melis ve Merve henüz daha yeni kaynaşmaya başlamışlardı ki zil çaldı . Diğer tenefüs aynı bankta buluşmaya söz verip ayrıldılar .
Melis sınıfını çabucak buldu ve ilk girdiğinde çok garip bir şeyle karşılaştı .

MUTLULUĞUN SESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin