Melis'in ağzından
Tuna... Tuna mı ? Tuna bu sınıfta mı ? Bu gerçek olamaz ! Tuna gerçekten de bu sınıfta , gözlerime inanamıyorum ..."Merhaba tatlım sen yeni kız olmalısın." İşte bu sesle irkildim . Öğretmenim sanırım bu kadındı. Arkama döndüm ve ona dikkatlice baktım . Kısa boylu bir kadındı . Topuklu ayakkabısıyla kendini biraz uzatmaya çalışmıştı. Sarı saçları , renkli gözleri vardı . Saçları çok uzun değildi . Pantolon ve bir tişört giymişti . Sanırım sadeliği seviyordu .
"Evet ben bu okula yeni geldim " dedim onu süzerken . Sonra bana boş iki sıra gösterdi . Birisi Tuna'nın tam arkasındaki sıra . Diğeri ise Tuna'nın hizasındaki sıra... Neyse ki Tuna'nın yanı doluydu . Yoksa oraya oturmak zorunda kalabilirdim bile . Peki ya şimdi nereye oturacaktım ?
Tuna'nın arkasındaki sıraya doğru yürümeye başladım . Tuna ise o sırada Güneş' le konuşuyordu . Güneş Tuna'nın önünde oturuyordu . Yavaş adımlarla sıraya doğru yürüdüm . Sonra çantamı Tuna'nın arkasına denk gelen oturağa koydum . Ben de Tuna'nın çaprazına denk gelen oturağa oturdum . Tuna arkasına dönüp bana 'merhaba' dedi . Bir iki saniye ona baktıktan sonra ben de ona 'merhaba' dedim. Daha sonra o önüne döndü ve ders başladı.
Ders bitmek üzereydi . Herkes ortalıkta gezinip konuşurken ben yerimde sessizce oturmuş zili bekliyordum çünkü çok acıkmıştım . Zil çaldığında ilk işim 9/I dan Sıla ve Merve'yi alıp kantine gitmek olacaktı .
Ben bunları düşünürken yanıma Tuna gelmişti . Ben hep sırayı sonuna kadar kendime doğru çekerek otururdum . Ve bu sefer de öyle yapmıştım . Sıkışık oturmayı seviyordum . Tuna yaklaştı ve sırayı çekti 'nasıl bu kadar sıkışık bir sırada rahat edebiliyirsun ? ' dedi. Ben de 'ben böyle oturmayı seviyorum ayrıca alıştım ' diye cevap verdim . Tuna çantamı aldı ve sıranın yan tarafındaki askılığa astı. Bu sırada zil çalmıştı . Tuna zili umursamaksızın yanıma oturdu .Ardından 'hadi başlayalım adın Melis mi ?' dedi . 'Evet , sen de Tuna olmalısın'
Dedim . Güldü ve 'hayır ben Tuna değilim , ben kaptan Tuna'yım ' diye cevap verdi . Bir anda aydınlandım sanki . Evet güzel bir cevaptı . Bu cevabının üstüne bir süre konuşamadıktan sonra onun gözünün içine dikkatlice baktım . Gerçekten gözleri çok güzeldi . Aman Allah'ım ne oluyor bana . Ben , ben... Ben ona bakarken garip hissediyordum . Off hayır hayır olamaz...Güzel gözlerine bakarak 'neden kaptan ?' Diye sordum . 'Çünkü bu sınıfta en büyük benim' dedi. Bunun üzerine kendimi tutamayıp bir kahkaha attım . Tuna şaşırdı . O sormadan hemen anlattım . Bir yıl okuyamadığımı ve şu an aslında 10'a gitmem gerektiğini . Şaşkınlığı daha da arttı. Sonra hangi yıl doğduğumu sordu . Aslında aynı yıl doğmuşuz . Ama o benden iki ay küçük . Bu yüzden ondan büyük sayılırım .
'Bu durumda artık kaptan ben miyim ?' dedim gülerek . O sırada Güneş ve Melih'i çöp kovasının orada konuşurken gördüm.Tam onlara bakıyordum ki Güneş onlara baktığımı farketti. Ve bize doğru yürümeye başladı . Melih de birkaç erkekle sınıftan çıktı . Melih'i gerçekten tanıyamıyordum. Bu benim kardeşim miydi ? Normalde asosyal bir insandır .
Güneş bizim sıraya gelmişti . Tuna'nın boynuna sarıldı . Ve onu yanağından öptü. O an çok garip hissettim . Şaşkınlıkla Güneş'e bakıyordum . Güneş beni sonradan farketmiş gibi yaparak 'ah tatlım sen de buradaydın ? Merhabaaa ' dedi isteksizce . Tuna bizi tanıştırdı. En sonunda ne kadar 'tanıştığıma memnun oldum' desemde hiç memnun olmamıştım . O arada Sılaları da unutmuştum . Zaten zil de çaldı bile . Herkes içeriye girmeye başladığı an artık kaptanın ben olduğumu Tuna'nın sınıfa duyurmasını istediğimi söyledim . Tuna ile konuşurken Güneş durmadan beni süzüyordu .
Tuna bu konuda çok isteksizdi . Ama yapmak zorundaydı . Nasıl olsa en büyük bendim . Tuna kalktı ve tahtaya doğru gidip durdu . Birden herkes sustu . Çok garipti . Herkes dikkatle Tuna'ya bakıyordu.Tuna konuşmaya başladı 'arkadaşlar artık kaptan ben değilim, artık kaptan Melis' Herkes 'melis kim ?' diyordu. Tuna beni gösterdi . Çok utandım . Tuna bana gel işareti yaptı . Ben de yanına gittim . Herkes bana bakıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUĞUN SESİ
Teen FictionMerhabalar , ben Melis annem şu an hapishanede babam ise bana ve ikizim Melih'e bakamayacağını söyledi ve bizi terk etti . Tüm sevdiklerimi öldüren kaptan Tuna'nın intikamını almak için yaşıyorum . Ne kadar ondan nefret etsem de yaşama tutunmamı sağ...