" Mr, saya dah dapatkan rakaman CCTV waktu kemalangan tu berlaku, " kata Naeun sejurus dia masuk ke dalam pejabat Taehyung.
" Oh. Thanks, " jawab Taehyung lalu mengambil pendrive yang mengandungi rakaman CCTV tersebut.
Naeun menganggukkan kepalanya lalu keluar.
Taehyung menarik nafas panjang lalu memasang pendrive tersebut pada laptopnya.
Kelihatan seorang yeoja yang cantik berpakaian dress pink melintas jalan sambil bercakap dengan seseorang melalui telefonnya.
Tiba-tiba, datang sebuah kereta Ferrari hitam dan melanggar yeoja tersebut.
Pemandu kereta tersebut keluar lalu duduk mencangkung.
Taehyung memgzoomkan muka yeoja yang melanggar Irene.
Chorong!
' So, memang betullah kau yang langgar Irene, Park Chorong, '
Taehyung terus membuka pendrivenya lalu menutup laptopnya kasar.
Tiba-tiba, dia tersenyum sinis. Dia mengambil pendrivenya dan kunci keretanya lalu menaiki keretanya ke satu tempat.
🌸🌸🌸🌸🌸
🔔Ting Tong Ting Tong🔔
Chorong bergegas membuka pintu.
" Taehyung, " kata Chorong sebaik sahaja dia membuka pintu.
" Annyeong. Boleh aku masuk? " tanya Taehyung.
" Sure, " jawab Chorong lalu menjemput Taehyung masuk.
Mereka duduk di sofa.
" Kau memang duduk sini sorang-sorang ke? " tanya Taehyung.
" Taklah. Aku duduk sini dengan chingu aku. Tapi, dia selalu keluar oversea. Harini pun dia takde, " terang Chorong
Taehyung menganggukkan kepalanya.
" Can I borrow your laptop. Aku nak tunjukkan something dekat kau ni, " tanya Taehyung.
" Oh, Jap. Aku pergi ambik, " kata Chorong lalu masuk ke dalam biliknya.
Kemudian, dia keluar dengan memegang sebuah laptop dan duduk di sebelah Taehyung.
" Nah, " kata Chorong sambil menghulurkan laptopnya.
" Takpe-takpe. Kau peganglah. Aku kan nak tunjukkan kau something, " kata Taehyung.
" Okey, " jawab Chorong sambil senyum.
Chorong mengonkan laptopnya. Kemudian, Taehyung mencucuk pendrivenya lalu membuka satu video.
Chorong senyum lalu melihat video tersebut. Tiba-tiba, riak mukanya berubah.
Dia terus memandang Taehyung.
" What do you mean Kim Taehyung? " bentak Chorong.
Taehyung mencabut pendrivenya lalu menutup laptopnya.
" Aku nak kau mengaku dekat mahkamah yang kau dah langgar Irene. Kalau tak aku send video tu dekat media, " gertak Taehyung.
YOU ARE READING
© revenge user
Fanfictionpark chorong x kim taehyung _______________________ ~.(their story).。*♡