" Please Chorong. I really like you. Can you be my yeojachingu? "
Chorong senyum sinis.
" Chorong, kau memang bodoh Park Chorong. Dia tak pernah pun cakap yanh dia cintakan aku. Dia just cakap yang dia sukakan aku. You just a bitch for him, Park Chorong.
Chorong menarik nafas dalam-dalam.
" I will do it, " katanya lalu mengambil kunci keretanya lalu memandunya ke rumah Taehyung.
Chorong memarkirkan keretanya di luar rumah Taehyung. Dia keluar daripada keretanya lalu memandang rumah Taehyung lama.
" Mianhae eomma, " kata Chorong lalu masuk ke dalam rumah Taehyung.
Meanwhile, Taehyung tak senang duduk.
" Please Park Chorong, don't do it, " katanya perlahan.
Dia berjalan ke hulu ke hilir.
Tiba-tiba,
" I'm here, Kim Taehyung, " kata Chorong.
Taehyung memusingkan kepalanya lalu mengeluh perlahan. Dia mendekati Chorong.
" You just like a bitch, " kata Taehyung.
" Aku tak kisah lah aku bitch ke? Yeoja murahan ke? Asalkan lepas ni aku tak akan jumpa namja yang biadap macam kau ni, " bentak Chorong kuat.
Taehyung senyum sinis. Tiba-tiba, riak mukanya berubah sebaik sahaja Chorong mencampak handbag nya lalu mendekatinya dan memegang kedua-dua bahunya kuat.
" Cepat Kim Taehyung! Balas dendam kat aku! Hancurkan aku Kim Taehyung! " jerit Chorong kuat.
Taehyung terkaku.
" Ke kau jijik sentuh yeoja murahan macam aku hah? Palli! Hancurkan aku! Balas dendam kau kat aku, Kim Taehyung! " jerit Chorong.
Taehyung terus kiss Chorong. Air mata Chorong menitis.
🌸🌸🌸🌸🌸
Chorong menarik selimut dan menutupi seluruh badannya. Dia membelakangi Taehyung. Air matanya jatuh.
" Semuanya dah berakhir Park Chorong, " katanya perlahan. Kemudian, dia mengambil bajunya dan masuk ke dalam tandas.
Dia memakai bajunya dengan pantas dan turun ke bawah. Dia mengutip barang-barangnya yang tercampak daripada handbag nya.
Dia mengutip kesemuanya dengan sangat cepat. Dia tak nak bertentang muka dengan Taehyung langsung.
Tiba-tiba, ada fail terpelanting dekat mukanya.
" Nah dalam tu ada semua bukti-bukti pasal accident tu, " kata Taehyung.
Chorong memakai handbag nya dan mengambil fail tersebut lalu berdiri. Kemudian, dia mendekati Taehyung lalu merenungnya tajam.
YOU ARE READING
© revenge user
Fanfictionpark chorong x kim taehyung _______________________ ~.(their story).。*♡