kavga

85 8 1
                                    

katynin agzindan :

gercekten sasiriyorum ! miley bana neden boyle davraniyor anlamiyorum justin bana ilgi gosterdigi icinmi yok ya daha neler bunun justinle hic bir ilgisi yok bence .

biz bu adaya dusmeden once ... olamaz simsi anladim hepsi zayn yuzunden o cocuga asiliyodu miley ve zayn bana teklif edince ... nese ya en iyisi gidip mileyle konusmak sorunu ne acaba ...

mileyin agzindan:

katy orda  oturup bos bos yildizlara bakiyor heee uff sinirden onun sacini basini yolucam simdi ...

justin iki yuz verdi diye bi havalandi bi havalandi ...

yuruyusu bile deisti resmen pop yildizi ufffff  gercekten ama sinirlerime hakim olmam gerekiyor

1,2,3,4,5,6 ...

olamaz justin ve katy geliyor sakin sakin sak...

"miley gelsene sende bizimle yildizlari izle ikimiz basbasa cok sıkldik"

ay sunun soyledigi seye bak resmen yanimiza gelme diyor simdi gorur o ...

"tamam olur super bnde tek basima durmaktan ..."

diyemeden bana kaslarini catti ama kurtulusu yok...

"justin kalmama yardim edermisin " dedim magsum magsum baktim ... ayaga kalkip ustumu toparladim "hadi gidelim ozaman" diye bagirdim

"iyi miley hadi yuru "

ben katynin kulagina eyildim ve "hal ve tavirlarina dikkat etsen iyi olur yoksa sonu kotu olucak"

"ya ne kotu olucakmis bi aciklasana sunu bana ben senin o kus kadar olan beynin gibi dusunemiyorumda "

justin bize bakiyordu hafiften sirittik ama bos yani

lolipoplarim vote gelmiyor normal olarak bu bolume 2 den fazla vote gelirse hikayeye devam edicem

isteyenler fikir verebilirker mesaj atarak herkezin fikrini okurum kullanmaya calisirim ...

hikayemi okuyanlar tesekkur ederim

HAYATIMIN GÜNLÜGÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin