bab 1:mafia

10.3K 175 6
                                    

Lelaki dihadapannya di pandang sinis,"kau tau tak nyawa kau sekarang kat hujung tanduk dah,tanduk apa ,tangan akula".

Suara serak basah itu membuatkan lelaki yang terikat di kerusi itu bertambah gerun.

"K~kau nak buat apa ha?nak bunuh.bunuhla"soal lelaki yang diikat itu atau boleh dikenali sebagai faizal."no,no,no,aku tak boleh bunuh kau lagi"

Jawapan yang di beri oleh lelaki itu membuatkan faizal tergamam.dia nak lepaskan aku ke?atau..

"Aku akan seksa kau sampai aku puas"suara psiko itu bergema di dalam sebuah gudang itu a.k.a markas.

"Mark,sini"arah lelaki itu.senyuman sinis tidak pernah luntur dari bibirnya.seorang lelaki menghampirinya sambil memegang sebuah kotak.

Mark membuka kotak itu.alangkah terkejutnya faizal apabila melihat kotak itu dipenuhi banyak alat penyeksaan.

Lelaki itu mengambil pisau rambo.bulat mata faizal dibuatnyaa ,'ta,,jamnya'desisnya perlahan.
Kesalahan faizal bukannya besar sangat.dia cuma tidak sengaja terlanggar bahu lelaki itu dan menyebabkan air yang baru di belinya tertumpah di atas baju lelaki itu.

Sudah berulang kali faizal memohon maaf atas kesalahannya.tetapi lelaki itu enggan menerima maafnya.

"Kau nak corak apa ,naga?harimau?atau bunga?rasanya tak sesuai bunga, kau kan lelaki.takpe ii biar aku pilih untuk kau"nada sinis tidak pernah hilang dari percakapannya.

Lelaki itu menoreh perlahan lahan peha faizal.sedikit demi sedikit cecair pekat merah mengalir membuatkan faizal meraung kesakitan.

"Kau..kau akan menyesal"jerit faizal."kenapa aku perlu menyesal membunuh 'musuh 'aku.adakah itu lebih bagus"

Faizal tergamam.'mamat ni tahu ke aku...'bisik hati faizal."ya,aku tau kau ni salah satu ahli tiger kan?"lelaki itu seolah olah dapat membaca fikirannya.

Faizal diam menunduk."k,boleh kita teruskan,aku dah lama tak main 'game' ni"lelaki itu kembali menoreh peha faizal.selepas siap menoreh peha itu.

Lelaki itu mengambil gunting.dia menggunting perlahan lahan jari faizal.suara faizal bergema di dalam gudang a.k.a markas itu.

"Kau diam ,kalau tak sekali dengan lidah lidah kau aku kerat"lelaki itu memberi amaran .

Faizal mengertap bibir menahan kesakitan.selepas siap menyeksa faizal,"mark ,settlekan sampah ni,kau habiskan dia,aku nak balik"lelaki yang bernama mark itu mengangguk.

Lelaki itu menghidupkan kereta BMWnya lalu meninggalkan rumah keduanya.

MAFIA itu suamiku?!Where stories live. Discover now