San Francisco
1969. október 11.
1969. október 11-én éjszaka egy taxis, Paul Stine felvesz egy férfit, akit a Washington és Maple Street sarkára kell szállítania. Amint a célhoz megérkeznek az utas Paul Stine ingét megfogva hátrarántja a sofőrt, és közvetlen közelről fejbe lövi. A gyilkosság helyszíne melletti ház egyik szobájában gyerekek játszottak, akik meghallották a lövést és az ablakhoz rohantak. Láttak egy szemüveges erős testalkatú férfit ahogy dulakodik áldozatával, akkor ezt hitték, ugyanis látták, hogy az illető a hátsó ülésről a vezető ülésre ül, és matat valamit. A kamaszok egyből hívták a rendőrséget. Valószínűleg a sötétség miatt vélték úgy a gyerekek, hogy egy fekete férfi követte el a gyilkosságot. A környéki rendőröknek ez a személyleírás lett megadva, csak hogy ez téves volt és míg ők fekete elkövető után kutattak a gyilkos gond nélkül elhagyta a tett helyszínét. A taxin meglehetősen sok ujjlenyomatot találtak ám ezek csak részlegesek voltak, és nem egyeztek egy adatbázisba vett személy ujjlenyomatával sem. Később a San Francisco Chronicle szerkesztősége kapott egy halloweeni üdvözlőkártyát, melyet Paul Averynek, a Chronicle egyik szerkesztőjének címzett a zodiákus. A zodiákus leírta, hogy ő követte el a taxis gyilkosságot is, és mellékelt egy véres ing darabot Paul Stine ingéből. Valószínűleg azért pont Paul Averynek címezte a levelet, mert ő volt az az újságíró, ki egykoron látens homoszexuálisnak nevezte a sorozatgyilkost. Sokáig veszélyben is érezte magát. A San Francisco Chronicle szerkesztői egy ideig gúnyolódásból olyan kitűzőt hordtak, melyre az volt írva „Nem én vagyok Paul Avery!"
Az esetet követően a zodiákus további leveleket küldött az újságnak, melyekben egy iskolabusz felrobbantásával fenyegetőzött, utána pedig még egy levelében leszólta a rendőröket és a nyomozókat, hogy ezt az állítását komolyan vették. Amikor a rendőrökről és a nyomozókról írt mindig vagány, gúnyolódó stílusban közölte gondolatait. Beismerte, hogy nagyon nehéz féken tartania magát. 1970 márciusában újból lecsapni készült, egy édesanya, Kathleen Johns kocsiját megállította mondván rossz a hátsó kereke. A keréknek semmi baja nem volt de a sorozatgyilkos szétszerelte, majd közölte Kathleennel hogy hazaviszi őket. Beszálltak a kocsijába, és autóztak. Amikor egy benzinkút mellett elhaladtak, a nő tudomására adta, hogy meg fogja ölni őt is és csecsemőjét is. Ám a fiatal anyuka kapva kapott az alkalmon, gyermekével kiugrott az autóból és túlélték a hátborzongató találkozást.
A zodiákus 1974-ig rengeteg levelet küldött az újságoknak és a rendőrségnek. Közölte hogy minden támadásánál másképpen fog kinézni. Ezzel tulajdonképpen választ adott arra a kérdésre, hogy a taxis támadással kapcsolatban kihallgatott gyerek szemtanúk miért adtak eltérő személyleírást a korábbi, Cecelia Shepard által adott személyleírástól, melyet még a kórházban adott. Érdekes, hogy amíg az esetek fő gyanúsítottja Arthur Leigh Allen börtönben ült, a zodiákus egy levelet sem küldött sem a rendőrségnek sem a lapoknak.
STATELINE, NEVADA
1970. szeptember 6.
Ezen az éjszakán, 1970. szeptember 6-án eltűnt egy 25 éves lány, Donna Lass. Két nappal később, szeptember 8-án egy névtelen bejelentés érkezett a rendőrséghez, mely szerint látták a lányt. Hiába, a nyomozás elakadt. 1971. március 22-én egy képeslap érkezett a Tahoe tó melletti társasház egyik lakójához, majd egy ugyanolyan képeslap érkezett a San Francisco Chronicle szerkesztőségébe még aznap délután. Az üdvözlőkártya mellett egy levél is volt, amelyben a Zodiákus elárulta, hogy ő a felelős Donna Lass eltűnéséért és haláláért.
KAMU SEDANG MEMBACA
Érdekességek / Rejtélyek nyomában //SZÜNETEL//
Misteri / ThrillerÉrdekességek, rejtélyek, egy helyen. Ha van valami hozzáfűzni valód egy adott témához, hozzászólásban oszd meg velünk. Várok mindenkit szeretettel, tárgyaljuk ki közösen az adott témákat.