7 | The She Who Waited (דוקטור הו)

102 3 1
                                    

השראה ; העונה העשירית של דוקטור הו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

השראה ; העונה העשירית של דוקטור הו

אזהרות ; ספויילרים לעונה העשירית של דוקטור הו

--- --- ---

ברגע קצר אחד חיים של אדם יכולים להשתנות בין רגע. מאורע בלתי צפוי עלול לטלטל אותך, להפוך את כל מה שהכרת ולהרוס את המציאות הקיימת בה אתה נמצא. כאשר יש לך אינספור הזדמנויות שניות, קשה להתייחס לרגע כמו זה כחורץ גורל.

אך לרגע הזה של אדם אחר יכולה להיות משמעות גדולה בעיניך.

סוף של רגע אחד הוא התחלה של רגע אחר. כולם שזורים ברקמת החיים שנעה בחלל, והיא רצופה תעלומות וידע בלתי נדלה. אדם רגיל לא היה מסוגל לספוג כוח שכזה מבלי להשתגע.

אבל היא לא אדם רגיל, או שהיא כבר השתגעה.

מחנק משתק גרם לה לפקוח את עיניה ולהשתנק בתחינה לנשימה נוספת. גרונה התכווץ, שריריה התאבנו והיא הרגישה כאילו גופה נקלע בזמן, תקוע. כך לפחות זה היה נדמה לה. היא מעולם לא קפאה בזמן, כי תמיד שלטה בו. טוב, עד כמה שהייתה מסוגלת.

עיניה התמקדו בתקרה שצפתה בה, ראשה הסתחרר ודמה זרם בעורקיה כנחשול בוער. היא כבר חשבה שתתרגל אחרי כל כך הרבה פעמים, אבל כל פעם הכאב מפתיע אותה מחדש.

גופה עוצר ולבבותיה משתתקים, היא נעטפת באור הכתום המוכר ששורף ומסמא אותה, משנה אותה ומחבר אותה כאילו הייתה בובה שנפרמה, כל תא ותא בגופה צורב מהפעולה שבכל פעם היא מנסה למנוע ממנה להגיע. היא לא זוכרת מתי הסכימה לקבל את השינוי. היא תמיד פחדה לגלות מי יגיע אחריה. אדם שונה לחלוטין, אדם זר, בתוכו תהיה כלואה לזמן לא ידוע, מנסה להבין פעם נוספת מי היא, מה היא, ועד כמה היא עוד תהיה מסוגלת לשאת.

זה קשה לא לדעת מי אתה באמת. קשה לגלות שמי שחשבת שאתה כבר לא קיים.

היא התרוממה בתנופה ועפה בכוח לצד השני של החדר, נאחזת בכל מה שיכול לשמש לה כגלגל הצלה ברגע נוסף של התרסקות. זה כבר קרה לה פעם, והתוצאה לא הייתה נעימה. גופה נטה לאחור בעוד היא מחזיקה בסורגי המעקה של במת ההגה.

כל החדר הסתובב. כל החדר, הספינה, מכונת הזמן שלה שפתאום נזכרה שבכלל נפלה ממנה בעודה בשמיים, מחזיקה יציבה אך מסתחררת לכל כיוון ללא דפוס ברור.

אוסף פאנפיקים קצרים ועודWhere stories live. Discover now