השראה ; הנוקמים - מלחמת האינסוף, הנוקמים - סוף המשחק
--- --- ---
חיי השגרה של פפר פוטס נעו על מסלול שקט שמדי שבוע חזר חלילה. בשבע בבוקר התעוררה, בשעה שמונה כבר נכנסה לבניין של תעשיות האמר - שם עבדה כמזכירה זוטרה - ועד שעה חמש בערב כבר הייתה בדרכה הביתה, שם הכינה לעצמה אוכל ונרגעה מול הטלוויזיה עד שהלכה לישון. למחרת - היה אותו הדבר. ובסופי שבוע, מצאה את עצמה מפנטזת קצת על מה תוכל לעשות כשתגיע למטרתה.
על קיר חדר השינה שלה היא הניחה רישום שציירה - סולם של מספרים ולצדם כמה מהחלומות שלה (לטייל באפריקה, לצאת לשיט בים השקט ולבקר באתרים באירופה היו רק חלק מהם). עוד כשהייתה קטנה הייתה סקרנית, ובכל פעם ששאלו אותה מה רצתה להיות כשתהיה גדולה לא נתנה תשובה. לא הייתה לה אחת. היא לא ידעה מה תרצה מהעתיד שלה, אבל היא ידעה מה היא רוצה ברגע זה, וזה לחיות את הכל.
בשביל זה היא צריכה כסף, ולכן היא עובדת כמה שהיא רק יכולה. היא לא מרבה לבזבז את המשכורת שלה על תענוגות, ולסובבים אותה תמיד הייתה ביקורת כלפיה בקשר להחלטה הזאת - "תחיי עכשיו, כי מי יודע מה יהיה מחר". אילו הייתה יכולה לחיות בכל רגע נתון, הייתה עושה את זה, לא היה לה ספק, אבל חלומותיה היו יותר מרק רצונות. הם היו דברים שהייתה חייבת להגיע אליהם בעצמה, והיא יודעת שבכל יום שעובר היא מתקדמת עוד קצת בשביל להגשים אותם.
היא לא תכננה משהו אחר. לא היה לה מה.
באותה שעה כבר התחיל להחשיך, ופפר בדיוק הגיעה לביתה. היא יצאה ממכוניתה לאחר שהחנתה אותה מול מבנה הלבנים הכתום וכבר הכניסה את ידה אל התיק בכדי לקחת את המפתחות שלה.
הם נפלו על הרצפה כשמישהו נתקל בה. היא כשלה עם רגליה וכמעט מעדה.
"אוי, אני מצטער." הבחור שנגח בה בלי כוונה מיהר לשלוח את ידו ולתפוס בה. בצעדו נראה שבעט במפתחות שלה וקירב אותם אל קצה הכביש.
"אני בסדר. אני בסדר." היא אמרה והוא שחרר את ידה. כשהסתכלה עליו עבר בה רגש תמוה. מי שעמד מולה היה כבן גילה, אולי קצת יותר בוגר ממנה. הוא לא היה צעיר כל כך אך גם לא בעל שנים, והוא הסתכל עליה עם עיניים בהירות שהסתתרו מתחת לברדס שחור אשר הסתיר חלק מפניו. רק מקרוב הבחינה בו יותר.
YOU ARE READING
אוסף פאנפיקים קצרים ועוד
Historia Corta" No subject is terrible if the story is true, if the prose is clean and honest, and if it affirms courage and grace under pressure. " - MIDNIGHT IN PARIS לקט של פאנפיקים, סיפורים קצרים וקטעים שאני כותבת בעקבות השראה (ואובססיה ליצירות נהדרות). בעבר...