PARFÜM🧴Bölüm:2

387 75 282
                                    

Emir: Sabah mesaj atacaksanız kim olduğunuzu söylemeyi düşünmüyorsanız yazmayın derim.

Emir: Hayde iyi geceler :)
Son görülme bugün 02.20

En son Emir'e mesaj attıktan sonra uyumuştum ve Emir ben uyurken mesajlarıma baya bi geç saatte cevap vermişti.

Eminim önümüzdeki üniversite sınavına çalışıyordu o saatlere kadar işte zeki insanın bi hali başka.

Siz: Şimdik sana kendimi tanıtmazsam emgellleyecek misin?

Siz: Ben zannetmiyorum ama kendimi de tanıtmayı düşünmüyorum :)

Siz: Bana diyorsun ama sende maşallah bildirim panelimi sevmişsin ben uyuduktan sonra :(

Siz: Hem senin kalkman lazım değil mi?

Siz: Saat 07.30 ve senin gitmen gereken bi okulun var diye biliyorum :'(

Siz: Son görülmen bile bana mesaj attığın saat.
Son görülme bugün 07.31

Siz: Hey kalkmadın mı daha saat 07.55 okula geç kalacaksın.
Son görülme bugün 07.56

Siz: Bu okulun içinde ki koku senin kokun değil de mi?

Siz: Kokunu etrafa nasıl yayıldıysa kantine doğru götürüyor beni.

Siz: Dikkatini çekerim diye hapşırmamak için savaş veriyorim :(

Siz: Gerçekten kantinde oturan sensin ve kokun okula sinmiş naptın herkesten önce gelip okulun duvarlarına güzel kokmayan parfümünü mü sıktın.

Siz: Bi dakika la sen ders mi çalışıyorsun. Bak sana diyorum bu zekilik başa bela söyleyeyim.

Siz: La kelimesi yanlışlıkla çıktı yoksa ben tam hanımefendi bir insanım hatta 2. Elizabeth benim ananem olur :)

Siz: O kadar kibar bir insanım yani :)

Siz: Nasıl bir ders aşkıdır ki masan da titreşim de olan telefona bakmıyorsun. Ben bile burdan gördüm telefonun titreştiğini.

Siz: Zil çalmak üzere toplan derim ben çaldı zil.
Son görülme bugün 08.00

Zilin çalmasıyla çözdüğü test kitabından kafasını kaldırmıştı ve  masada ki eşyalarını alıp sınıfına gitmek için ayaklanmıştı.

Siz: İnsan bi telefonuna bakar değil mi?  Zilin çaldığını duyduğun gibi eşyalarını topluyup kantinden çıktın.

Siz: Belki biri önemli bişey yazdı.

Siz: İyi be bakmazsan bakma bende gideyim sınıfıma.

Siz: Keşke iyi dersler deseydin. Demezsen deme  kaçtım ben :)
Son görülme bugün 08.03

^~~~~~~~^^~~~~~~~~~~~^^^^~~~~~~~~~~~~~~~^^^^

Merhaba nasılsınız ben çok iyiyim hadi yorum ve beğeni yapmayı unutmayın 😊

🅿🅰🆁🅵🆄🅼 🆃🅴🆇🆃🅸🅽🅶 🧴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin