Siz: İyi be bakmazsan bakma bende gideyim sınıfıma.
Siz: Keşke iyi dersler deseydin. Demezsen deme kaçtım ben :)
Son görülme bugün 08.03Emir: Sen şimdi bilmiyorsundur Kel Mahmut sınav yapacak ilk ders hadi yine iyisin söyleyim dedim.
Son görülme bugün 08.04Siz: Sikerler böyle işi:/
Siz: Anasını avradını hocanın elindekiler kel mahmut'un sınav soruları değildir inşallah :(
Siz: Haşin erkeğim şaka yaptığını söyle.
Siz: Kimseye söylemeden sınav mı yapılır lan.
:
Sjz: Bizim sınıftan niye itiraz etme sesleri gelmiyor.Siz: Herkes biliyormuş sınav olduğunu bi ben mi bilmiyorum.
Siz: Sen sınavı bırak helvami kavurmaya başka bence. Ölüm çıkacak sınavdan.
Son görülme bugün 08.06Semra hoca elindeki sınav kağıtlarını Ebruya verip dağıtmasını istemişti. Sınav kağıdı önüne gelen takır takır yazmaya başladı.
En son Ebru'nun bana verdiği sınav kağıdıyla bakışmaya başladım. Bir insan neden 10 soru klasik sorarki ne bilim şuraya test sıkıştır ne bilim boşluk doldurma koy. 10 doru 10 puan ney:/
Soruların "yapamazsın salak" diyerek göz kırptığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Sınıfa baktığım da herkesin harıl harıl sınav kağıdını doldurmaya çalıştığını gördüm.
Naciye hoca sınav sorularını mı verdi de bunlar harıl harıl yazıyor. Valla bilsem hangi ara bu sınıfın zeka seviyesi arttı kanka.
Bana da dolaylı yoldan gerizekalı dediğini görmezden geliyorum Naciye. Bildiğim birkaç formülü deneyeyim.
Kel Mahmut okulun emekliliği gelmiş kimya hocası. Derste kendi anlattığını kendi dinler genellikle çünkü sınıfın geneli dersi nasıl kaynatırız derdine.
Adam arkadaşımın babasını okutmuş şimdi de kızını okutuyor abimi bile okutmuş beni de okutuyor ama emekli olmayı düşünmüyor.
Yakın arkadaşım Nisa'ya baktığım da sınav kağıdını göreceğim şekilde açmış soruları cevaplıyordu.
Gördüğüm 6 sorunun cevaplarını kendimce sözler ekleyerek yazdım. Kel Mahmut kimsenin cevabını beğenmeyip 40 vereceğine eminim.
Sınavın bitmesine 20 dakika kala kafamı sıraya koyup uyumaya başladım. Zil çaldığın da cebimdeki telefon da titremişti.
Sınav kağıdımı öğretmenler masasına koyduktan sonra cebimdeki telefona baktım.
Emir: Sorular kolaydı bence adamı dinlesen yapabileceğin sorular vardı.
Siz: Kağıdın bana sen yapamazsın salak diyip göz kırptığına yemin ederim ama kanıtlayamam.
Siz: Okulun zeki öğrencisi olmak ayrıcalık galiba ;/
Siz: Sendeki zekanın yarısı bende olsa oooo şimdiye neler yapmıştım neler.
Emir: Dün gece de dediğim gibi kimsin?
~~~~^~~~~~~~~~~^^~~~~~~~~~~^^^~~~~~~~~~~^^^^
Hello beğeni yapmayı unutmayın 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🅿🅰🆁🅵🆄🅼 🆃🅴🆇🆃🅸🅽🅶 🧴
Teen Fiction054...: İyi geceler mümin kardeşim :) 054...: Allahını seversen çok aradın mı o parfümü. Parfüm parfüm olalı böyle bi koku olmamıştır. 054...: Ne kadar para verdiysen ben üstünü tamamlayayım sana yeni parfüm alalım. 054...: O parfüm kokusunu aldığım...