Bölüm 3;"Bir Parti Midillisi Şakasına,Kanıyorum."

726 40 9
                                    

Y/N:Düzenlenmiş bir "Bölüm 3" ^^

***

^15 Eylül 2015/Kamp Alanı^

Kampın içine giriş yaptığımda çok geçmeden yine kendine has aynı 'mutlu' görüntüsüyle karşılaştım.

Kuşlar muhteşem sesleriyle şarkı söylüyor,orman perileri aralarında konuşup kıkırdıyor,kampçılar birbirlerine endişeyle bakıp fısıldaşıyordu.Çilekler o yenesi kokularını etrafa yaymış ve satirle_

Dur,dur!Dur bir saniye!!

Kampçılar birbirine endişeyle mi bakıyor??Kampçıların bu mevsimde burada olmaması lazım!Yani,en azından çoğunun.

Demek istediğim,evi kamp olanların değil.Neyse işte,siz anladınız.

"Tamam,şimdi senin ne işin var??" dediğinizi duyar gibiyim.Beni,Kheiron çağırdı.

He he,geçen hafta Dünya'yı ve Olimpos'u kurtarınca bende bana özel bir madalya falan verirler sanmıştım.

"Peki,peki.Kendimi övmenin sırası değil."

***

Kıyıya çarpan dalgaların,huzur verici sesi eşliğinde,ayak bileklerime kadar suya batmış bir şekilde oturmuş,düşünüyordum.

Düşünmek şu sıralar fazlaca yaptığım bir şeydi.Neredeyse bir hafta önce Kronos'u yenmiştim.

Ama şimdi.Emin değilim..Neden her zaman,iyiler kötüleri yendikten sonra başlarına başka kötüler çıkardı??

Hâni kendime söz vermiştim??Yani,normal bir liseli olacaktım?Pekala,buna uymayacağımı herkes biliyordu.Ancak bu kadar erken.

Bilmiyorum!Bir süre sessizlik içinde denizi izledim.Ta kii "N'aber Yosun Kafa?" diyen sesi duyana kadar.Bakışlarımı bunu diyen sese yönelttim.

Annabeth görmeyeli hiç değişmemişti.Düşüncelerimden kurtularak,"İyidir,senden?" diye cevapladım onu.

"İyi." diyerek kestirip attı,"Buraya gelmek için okulu astım.İlk günden pekte iyi bir izlenim bırakmış olmadım."

"Ne zaman geri döneceksin peki??" diye sordum.

"Yarın."

"Ne??" diye bağırarak ona doğru yüz seksen derece döndüm.

Bana yandan bakarak cevapladı,"Bu yıl bensiz kahramanlık yapmalısın Yosun Kafa.Üzgünüm."

Kaşlarımı çatarak Annabeth'in mimiklerini izledim.Ancak ciddi olduğunu anladığımda,bu işte bir terslik olduğunu da farketmiştim.

Kısa bir süre sonra,Kheiron'un ona olayı anlatmamış olduğunu fark ettim.Ve bir beyin fırtınası sonucu benim de ona anlatmamam gerektiğine karar verdim.

'Battı balık,yan gider' hesabı.Aklıma Kheiron'u bir daha ki görüşümde ona sormayı not ettim.

Yanıma oturan Annabeth'e bakarak,"Kheiron seni niye çağırmış??" diye sordum.

Bana kaşlarını çatarak baktı,"Beni mi??Hepimizi aynı nedenden dolayı çağırdı.Değil mi??"

Omuzlarımı silkip,denizi izlemeye koyuldum.Dalgalar bana huzur veriyordu.

Kısa süre sonra Annabeth tekrar konuştu,"Bizi uyardı."

Ona yandan bakarak,ciddiyetle cevapladım."Ne için??"

Annabeth derin bir nefes alarak,"Percy.Sana bunu belki de söylememeliyim.Ama yakında senin için biraz pürüz çıkabilir."

Kafamı geriye çekerek,"Ne??Kheiron bizi Hawaii kıyılarında çöp toplamaya götürmeyecek miydi??" diye sordum.

Tepkimin yalan olduğunu anlamamasını umarak..

Zeus'un KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin