#4

2.1K 292 11
                                    

JAEMIN POV

Aku menggalas beg aku lalu keluar dari kelas . Mood memang tengah tak baik ni sebab kena kemas belakang sekolah dengan budak pompuan acah gangster tu .

Jisung dan jeno yang melihat aku mula meninggalkan kelas segera menarik tangan aku . Ape diaorang nak ni ?! Sehari tak kacau aku memang tak sah !

" Ape ?!" Soal aku dengan suara garau .

" Ko ni nak pergi mana ? Asal tak tunggu kitaorang ? Ko tak nak balik dengan kitaorang ke ?" soal Jisung yang sedang berdiri di sebelah jeno .

Alah !! Budak ni buzy body betoilah !!
Ni mesti tiru makcik bawang dlm IG
Jangan sebok hal aku boleh tak ?!

" Lupa ke ? Aku kan kena bersihkan belakang sekolah yang bersepah tahap nak matey dengan minah tu ! Macam mana aku nak balik dengan korang !! Haduhh !! Tak kan lah tak boleh pikir !! ."

Aku terus blah .
Pasal minah tu lah aku kena denda !!!
Nama dah lah buruk !
Hae apetah ?
Hae dugong kot ?!
Ha-ha !!!!

♥️💖♥️💖♥️💖

HAERIN POV

Aku mengutip sampah di belakang sekolah lalu memasukkan ke dalam plastik sampah yang cikgu Ten berikan sebentar tadi . Aku mengelap peluh aku . Serius . Memang panas giler waktu tu !!

Aku merengus lalu mengerling ke arah jam tangan aku . Aku menoleh ke kanan dan ke kiri . Mana mamat taguna tu ?! Dah pukul berapa dah ni !! Tak kan lah die dah balik !!

Mesti mamat ni curi tulang !!
Dah sah die ni pemalas orangnya !!

" HAEDUGONG !!" Jerit seseorang dengan kuat . Die mendekati aku sambil tersenyum sinis .

Sapa lagi kalau bukan .....

NA JAEMIN TAK GUNA TU !!!

Aku bangun lalu menjeling jaemin . Die panggil aku ape tadi ?!!! Haedugong !! Oi !! Nama aku bukan Haedugong lah !! Nama aku Haeri !!!

Sedap sedap ko je panggil aku haedugong . Omma appa aku dah bagi nama sedap sedap kat aku , pastu ko sesuka hati je ubah nama aku !!

Pahal ko ?!!!

" Ko panggil aku ape tadi ??!!" Aku mendekati jaemin . Die ni memang nak kena ajar lah !!

" Haedugong . Tu nama ko kan ? Lagipun nama tu memang sesuai sangat dengan ko ."

" Ke ko nak aku panggil ko none a.k.a noob tambah nerd ?" Jaemin menjongketkan keningnya .

" Ape masalah ko hah !!! Kenapa ko selalu cari pasal dengan aku ?!! Aku tak pernah kacau kau kan ??!!" Jerit aku . Aku menatap wajah jaemin .

" Waeyo ?!! Apasal semua orang kat sekolah ni asyik nak hina aku je ?! Aku ni pun manusia !! Asal aku dapat layanan yang teruk ?! Kenapa aku tak pernah dilayan dengan baik kat sekolah ni !!"

" Wae !!!"

" Kenapa tak de langsung orang nak kawan dengan aku ?! Ape teruknye sangat aku ni !!!"

[ complete ] JAEMIN LOVE STORY Where stories live. Discover now