JENO POV
AKU dari tadi asyik kehulur kehilir . Hati ni tak tenang , member kesayangan tak balik rumah lagi . Aku mengeluh . Mana member aku ni ? Die buat ape kat sekolah lama lama ? Tanam mayat ke ??
Member aku tu siapa lagi kalau bukan
NA JAEMIN
Serius . Aku boring gile die tak de . Sunyi hidup yini ?
Jisung dari tadi berkurung dalam bilik . Aku pun tak tahulah die buat ape ? Bile aku cuba curi curi dengar . Aku dengar ....
" CAK CAK CAK !!"
Ehg ?! Budak ni main cak ba dengan Haechan ke ? Atau sebok panggil ciCAK ? Die hingat die tu cicak ke ape dari tadi sebok " CAK !! CAK !!"
Mark plak aku tak tahu die pergi mana ? Pergi shopping kot ? Die ni memang suke beli barang dari Canada . Mentang mentang lah die tu made in Canada en .
Chenle dengan si Renjun plak kat duduk depan TV . Tengok cerita ape ?
DORAEMON LA !!!
Dah la tengok cite doraemon tak ajak !!
Ceh !! Sedih kite ....Aku merenung keluar jendela . Acah acah rindu jaemin !!
" Aku dah balik !!!!" Jerit seseorang dari luar rumah . Itulah suara yang aku tunggu tunggu .
Jaemin , balik pun ko !!!! Aku ingat ko nak tidur kat sekolah !!
Aku keluar dari rumah . Aku lihat jaemin berada di depan rumah sambil pegang tangan seorang yeoja .
Haeri ???
Omg !! Die orang tengah couple ke ??
"Eo ? Haeri ?? Asal aku kat sini ?" Die orang ni dah berbaik ke ?
" Ouh . Teman budak mengada ni balik rumah rumah ." Haeri tersenyum .
" Jap !! Aku bingung . Bukan ke korang selalu gaduh ?" Jaemin dan Haeri meangguk .
" Korang dah berbaik lah ni kan ? Siap pegang pegang tangan bagai . Korang couple ke ?" Haeri yang mendengar soalan aku terus menepis tangan jaemin .
" Eh tak !! Namja chigu aniyo !" Aku meangguk faham .
Aku ingat die orang couple . Kalau die orang couple memang aku suke . Lagipun Haeri ni memang minah type ideal Jaemin .
❤️😢❤️😇❤️😀
JAEMIN POV
" Eh tak !! Namja chigu aniyo !!" Jeno meangguk faham .
Aku curi curi menatap wajah Haeri .
Hmm ...
ko tak sedar lagi ke Haeri
Aku sukakan kau
Aku sayang kau
Sejak aku dengar kisah hidup ko kat belakang sekolah tu ...Aku suke , sayang ko sangat sangat .
I need you , girl .
Tapi ,
Kenapa ko tak sedar aku suke ko ?Care aku pandang ko
Care aku senyum kat ko
Care aku layan koKo masih tak perasan lagi ke aku suke ko , hah !!!
" Aniyo !! Kami couple ." Aku segera peluk Haeri depan Jeno .
Ye , Haeri is mine !!
Membulat mata Jeno melihat tindakan melulu aku . Pipi Haeri dah blushing .
" Ape ko buat ni ?!!" Haeri tolak aku kasar . Aku leraikan pelukan .
" Peluk ko lah ."
Haeri menjeling aku . " Tak kitaorang tak couple !! Die ni buat cite jer . Die nak kenakan aku sebab tu die cakap macam tu ." Ujar Haeri kepada Jeno .
Aku tak kenakan kau , Haeri .
Aku nak jadi namja chigu ko !!!
Aku suke ko !!!!
YOU ARE READING
[ complete ] JAEMIN LOVE STORY
Fanfiction" Kau pesal ah . Sedap sedap mulut ko je panggil aku noob and nerd . Ko fikir ko sapa . Baru masuk sekolah ni nak tunjuk gangster !!" " Ape ?! Kau memang noob dan nerd kan ?" Jaemin jongketkan keningnya . " Kepala banang kau !!!" Aku hentak meja aku...