#11

1.5K 234 11
                                    

HAERI POV

AKU terjaga dari tidur . Dada aku terasa sakit . Ia datang balik . Aku terbatuk batuk . Batuk aku semakin lama semakin kuat . Peluh mula mengalir di dahi aku walaupun bilik aku sudah dipasang penghawa dingin .

Ape terjadi pada aku ?

Aku mengerling ke arah jam di dinding

3.30 pagi .

Aku rase seperti tak boleh bernafas . Nafas aku turun naik . Aku cuba turun dari katil . Aku nak panggil oppa aku memandangkan bilik die paling dekat dengan bilik aku .

Aku terbatuk sekali lagi . Darah mula keluar dari mulut aku . Aku panik .

Aku cuba turun dari katil . Namun aku terjatuh terbaring ke lantai . Kepala aku terhantuk lantai bilik .

" Jungwoo oppa ....."

Aku pengsan , tak sedarkan diri .

😭❤️🤔❤️😱❤️

JUNGWOO POV

AKU mengemas bilik aku . Aku betulkan cadar dan lipat selimut aku . Aku ni pembersih orangnya . Semua kena teratur , semua kena bersih .

Aku mengerling ke arah jam . Dah pukul 6.00pagi  .

Adik kesayangan aku dah bangun ke belum ??

Aku keluar dari bilik aku . Aku masuk ke dapur .

Haeri takde

Aku pergi ruang tamu

Haeri takde

" Budak bertuah tu tak bangun lagi ke ? Selalunya budak ni dah bangun ."

Aku garu belakang kepala aku yang tak gatal . Aku memanjat tangga lalu pergi ke bilik Haeri .

Aku ketuk pintu bilik die .

Tak ade sahutan .

Aku panggil Haeri .

Tapi Haeri tak menyahut .

Aku terus bukak pintu Haeri .

Mata aku membulat .

" Haeri !!!" Aku berlari ke arah Haeri yang terbaring tidak sedarkan diri . Aku letakkan kepala Haeri dipaha aku .

" Haeri !!!" Aku tepuk pipi Haeri lembut . Tapi Haeri tak bangun .

Aku lihat baju Haeri terdapat kesan darah . Di bibir nya juga .

" Appa !!! Omma !!!" Jerit aku kuat .

" Kenapa ni jungwoo ?"

Terkejut omma dan appa melihat keadaan Haeri .

" Appa , darah !!!" Omma menutup mulutnya .

" Ppali . Jungwoo dukung die masuk kereta . Kena bawak die pergi Hospital ni  ." Arah appa .

Aku  meangguk lalu mendukung Haeri masuk ke dalam kereta .

Haeri , kenapa dengan Haeri ??

❤️🤔❤️😍❤️😱

JAEMIN POV

SEKARANG waktu rehat . Tapi , hari ni Haeri tak datang sekolah . Asal die tetiba tak datang . Sakit ke ape ?

Aku risaukan die .

Semalam aku jumpa die , die okey je
Tapi kenapa hari ni die tak pi sekolah ?

[ complete ] JAEMIN LOVE STORY Where stories live. Discover now