3.bolüm (smut)

4.2K 34 22
                                    

(Yazarını hastanede sıkıntıdan patlamak üzere o yüzden kitapa yeni bölüm  yazmaya karar verdi  yazılarda hata olabilir sorry jdjdej :,)))

Garry elindeki bıçakla parmağını kesip çayın içine kanı akıttı. Kont un dişlerinden vampirimsi bi havası olduğunu anlamıştı. (Bu adam vampirmi hatirlamiyom fuck kfjfkf)
Çayla beraber odaya ilerledi. Odaya girip kontun  önüne koydu.
"Bunun içinde neden kan var!?"

" vampir değilmisin?"
Bakış attı ve içti.
"Kendine zara verdcek biş yapma yoksa seni ben gebertirim!

Elini tuttu ve parmağını alıp yalamaya başladı. Garry tarif edilemez bi duyguyla ayakta zar zor duruyordu. Garry nin ağzından hafif bi inilti kaçtı.

"Bu kadar çabuk azcağını sanmazdım altüstü bir parmak yaladım"

Derin nefes alıp veriyordu garry.

"Hi-hiçtebile ben azmadım sadece canım yandı o kadar!"

Kont elini aşağı götürdü ve tuttu
"Burası öyle demiyo ama"
Kont sırıttı ve garry i kendine çekti.
Garry arada sırada  vahşi olsada böyle zamanlarda evcil bi kediden başka birşeye benzemiyordu. Mart ayındaki evcil azgın kediler gibi...
Garry gözlerini korkudan yumup olacakları bekledi.

Gözlerini açtığında kendini kırmızı ipliklerle bağlanmış buldu ve kont a baktı.
"Ne yani hoşuna gitmedimi? Kedicik~~~ "
Kont elini garry nin yanağına  koydu.
Öpmeye başladı. Garry yarım yamalak istemsizce karşılık veriyordu sanki bedeni  beynini dinlemiyor , hala tam kesinleştiremediği kalbini dinliyordu.

Kont dolaptan kremi çıkardı ve garry e sırıtarak baktı. Eline az bişi sıktı ve aniden parmaklarını içine soktu .

"Gevşe biraz  yoksa daha çok acıyacak"

Dolu gözlerle garry baktı.

"De-demesi k-kolay nede olsa  senin götünde parmak yok ahnn"

(BU KALBIM ICIN FAZLA ZARARLI FUCK JDDJEJEJEK)

"Hmm konuşqcak kadar canın acımiyor herhalde?"
Ikinci parmağıda soktu. Garry can acıssından kıvrılıyordu.
"D-dur lütfen istemiyorum!"

Kont eliyle zevk noktasına baskı yaptı.
"Ama öyle deme ,bak nereyi buldum ve ayrıca senin kücük öyle demiyor."

Kont eliyle ovalamaya başladı. Garry dişlerini sıkıp kontun kolunu tutu

"L-lütfen Dur Mon-monte..."
Kont bir anlık durdu ve sonra parmaklarını çıkardı. Pantolonunu çıkardı erkekliğini Aniden Garry'nin içine soktu ve ileri geri yapmaya başladı.

"İsminle ilk seslenişin... ismimle çağırıp daha çok azdır beni Kedicik"

Garry garip acılı ve zevkli inleme sesleri çıkarıyordu.

Kont ileri geri yapmaya devam etti

"A-ahmm boşalacağım~"

"Ben izin vermiyorum"
Kont sırıttı ve garry nin erkekliğini tuttu ve ucunu sıktı.

"M-monte dur bırak  lütfen"

Garry ağlamalı gözlerle  baktı ve kont dahada hızlandı. İçıne gir çık yapıyordu.

Kont elini garry nın göüsünden içeri soktu ve ruhundan bi parça aldı.

"Bu arada ben vampir değilim garry... ben bi şeytanım ve bundan sonra sen benin sınırsız yemeğimsin"

Garry nin aletini bıraktı ve içinden çıkıp garry i kucaklayıp banyoya ilerledi.

Küvete garry i yatırdı ve onu yıkamaya başladı. Garry uykulu  ve heryeri ağırdığı için zarzor ayakta duruyordu.  Garry banyo sırasında uyuyakaldı. Kont onu yatağa taşıdı ve yatırdı. Bütün gece beraber yattılar.

Sabah kont kahvaltı hazırlayıp garry nin yanında gitti. Garry sabahın 10 u olduğu halde hala uyuyordu.







FINISHHH AGHH SINAVALR TEKRAR BASLIYO FUCK YAZARINIZ UZGUN YAZAR AGLIYO

Count Rose (+18) (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin